Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tik-tak! Zabawy na czasie. Piosenki i aktywności o upływie czasu i innych zjawiskach cyklicznych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka z 2 płytami CD
Znajomość rytmów ma znaczenie nie tylko dla rozwoju poznawczego i ruchowego dziecka, lecz także dla rozwoju emocjonalnego. Przewidywalność zdarzeń działa na dzieci uspokajająco. Na przykład dziecko, które rozumie schemat dnia w przedszkolu i jego rytm, lepiej będzie sobie radziło z rozstaniem z rodzicami, gdyż będzie wiedziało, po jakim punkcie dnia (np. po podwieczorku) zostanie z przedszkola odebrane. Dziecku łatwiej też będzie czekać na coś na przykład minutę, jeżeli będzie świadome jej długości.
To właśnie rozwijaniu umiejętności dostrzegania rytmów ma służyć niniejsza publikacja. W jej skład wchodzą:
książka zawierająca opisy zabaw;
2 płyty CD z 14 piosenkami i podkładami muzycznymi do nich w znakomitych aranżacjach Wojciecha Gąsiora i wokalem Gabrieli Gąsior oraz dzieci!
Utwory te rozwijają u dzieci poczucie czasu, świadomość rytmów w ciele i w otoczeniu oraz umiejętność ich wychwytywania i nazywania. Zabawy podejmują temat rytmów w szeroko pojęty sposób: od rytmu pracy serca, oddechu, rytmów w rozwoju człowieka, rytmów w przyrodzie, pór roku, dni tygodnia, poprzez rytm dnia (w tym rytm posiłków), aż po upływ sekund, minut, godzin, dni i miesięcy. Rozwijają również rozumienie takich pojęć związanych z następstwem czasu, jak: dzisiaj, wczoraj, przedwczoraj, jutro, w nocy, w południe, po południu itp.
Umiejętności i doświadczenia, które dziecko nabędzie, bawiąc się do piosenek z tej publikacji, okażą się niezbędne przy posługiwaniu się zegarem, kalendarzem czy przy skutecznej nauce matematyki.
Publikacja przeznaczona jest do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zabawy można z powodzeniem przeprowadzać w przedszkolu, szkole czy w domu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka z 2 płytami CD
Znajomość rytmów ma znaczenie nie tylko dla rozwoju poznawczego i ruchowego dziecka, lecz także dla rozwoju emocjonalnego. Przewidywalność zdarzeń działa na dzieci uspokajająco. Na przykład dziecko, które rozumie schemat dnia w przedszkolu i jego rytm, lepiej będzie sobie radziło z rozstaniem z rodzicami, gdyż będzie wiedziało, po jakim punkcie dnia (np. po podwieczorku) zostanie z przedszkola odebrane. Dziecku łatwiej też będzie czekać na coś na przykład minutę, jeżeli będzie świadome jej długości.
To właśnie rozwijaniu umiejętności dostrzegania rytmów ma służyć niniejsza publikacja. W jej skład wchodzą:
książka zawierająca opisy zabaw;
2 płyty CD z 14 piosenkami i podkładami muzycznymi do nich w znakomitych aranżacjach Wojciecha Gąsiora i wokalem Gabrieli Gąsior oraz dzieci!
Utwory te rozwijają u dzieci poczucie czasu, świadomość rytmów w ciele i w otoczeniu oraz umiejętność ich wychwytywania i nazywania. Zabawy podejmują temat rytmów w szeroko pojęty sposób: od rytmu pracy serca, oddechu, rytmów w rozwoju człowieka, rytmów w przyrodzie, pór roku, dni tygodnia, poprzez rytm dnia (w tym rytm posiłków), aż po upływ sekund, minut, godzin, dni i miesięcy. Rozwijają również rozumienie takich pojęć związanych z następstwem czasu, jak: dzisiaj, wczoraj, przedwczoraj, jutro, w nocy, w południe, po południu itp.
Umiejętności i doświadczenia, które dziecko nabędzie, bawiąc się do piosenek z tej publikacji, okażą się niezbędne przy posługiwaniu się zegarem, kalendarzem czy przy skutecznej nauce matematyki.
Publikacja przeznaczona jest do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zabawy można z powodzeniem przeprowadzać w przedszkolu, szkole czy w domu.