InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Działania poszczególnych państw związane z promocją gazu ziemnego wynikają w dużej mierze ze wzrastającej świadomości wyzwań środowiskowych i realizacji rygorystycznych przepisów w zakresie redukcji szkodliwych zanieczyszczeń. Polityka Unii Europejskiej od lat sukcesywnie zmierza do zastępowania węgla i ropy naftowej czystszymi paliwami alternatywnymi. Kierując się względami poprawy bezpieczeństwa energetycznego podkreśla zarazem potrzebę dywersyfikacji paliw, źródeł dostaw i połączeń tranzytowych. Obserwowany od ponad dekady dynamiczny rozwój globalnego rynku LNG na świecie stanowi, jak się wydaje, odpowiedź na te wyzwania. Przede wszystkim tworzy realną alternatywę dla transportu gazu rurociągami. ()
Autor poddał analizie możliwości związane z rzeczywistym i potencjalnym tworzeniem centrów obrotu gazem w obszarze Morza Śródziemnego z uwzględnieniem planowanych i eksploatowanych terminali LNG. ()
Struktura pracy jest spójna i przejrzysta. Atutem książki jest jej bieżący i przekrojowy charakter. Napisana jest przystępnym językiem, co sprawia, że może być adresowana do szerokiego grona odbiorców, w tym przedstawicieli środowisk akademickich, biznesowych, ośrodków analitycznych oraz administracji państwowej.
Z recenzji dra hab. Łukasza Gacka, prof. UJ
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Działania poszczególnych państw związane z promocją gazu ziemnego wynikają w dużej mierze ze wzrastającej świadomości wyzwań środowiskowych i realizacji rygorystycznych przepisów w zakresie redukcji szkodliwych zanieczyszczeń. Polityka Unii Europejskiej od lat sukcesywnie zmierza do zastępowania węgla i ropy naftowej czystszymi paliwami alternatywnymi. Kierując się względami poprawy bezpieczeństwa energetycznego podkreśla zarazem potrzebę dywersyfikacji paliw, źródeł dostaw i połączeń tranzytowych. Obserwowany od ponad dekady dynamiczny rozwój globalnego rynku LNG na świecie stanowi, jak się wydaje, odpowiedź na te wyzwania. Przede wszystkim tworzy realną alternatywę dla transportu gazu rurociągami. ()
Autor poddał analizie możliwości związane z rzeczywistym i potencjalnym tworzeniem centrów obrotu gazem w obszarze Morza Śródziemnego z uwzględnieniem planowanych i eksploatowanych terminali LNG. ()
Struktura pracy jest spójna i przejrzysta. Atutem książki jest jej bieżący i przekrojowy charakter. Napisana jest przystępnym językiem, co sprawia, że może być adresowana do szerokiego grona odbiorców, w tym przedstawicieli środowisk akademickich, biznesowych, ośrodków analitycznych oraz administracji państwowej.
Z recenzji dra hab. Łukasza Gacka, prof. UJ