Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Technologie informatyczne w logistyce
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania.
Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące podczas przepływu i przemieszczania dóbr i usług (we wszystkich fazach życia wyrobu). Logistyka oprócz własnego dorobku teoretycznego korzysta przede wszystkim z nauk: technicznych (automatyka, robotyka, transport, telekomunikacja, biocybernetyka, inżynieria, informatyka), matematycznych (matematyka i informatyka), ekonomicznych (ekonomia, nauki o zarządzaniu) i nauk wojskowych. Możemy o niej powiedzieć, że jest interdyscyplinarną dziedziną wiedzy.
Logistyka i logistycy wykorzystują najnowsze sposoby zarządzania procesami fizycznego przepływu dóbr oraz towarzyszących im informacji (np. reengineering, benchmarking, satysfakcjonowanie klienta, szybkość i elastyczność działania, zarządzanie jakością totalną TQM, zarządzanie wiedzą i kompetencjami), osiągnięcia techniki i technologii w telekomunikacji i informatyce, (np. światłowody, łączność satelitarna, łączność komórkowa, mikroelektronika i elektronika).
Trudno sobie dzisiaj wyobrazić działania na podstawowych szczeblach zarządzania bez korzystania z technologii informatycznych usprawniających procesy pozyskiwania, przechowania, przetwarzania, udostępniania i wykorzystywania informacji przez odbiorcę.
Szczególną rolę do spełnienia ma przede wszystkim Internet pozwalający łączyć producentów, klientów, oferentów usług dodanych, a także sterować zdalnie wieloma procesami logistycznymi.
Ta książka dedykowana jest studentom przede wszystkim specjalności logistyka, chociaż może zainteresować tych, którzy zarządzają informacją, zaopatrywaniem, produkcją, dystrybucją w przedsiębiorstwie. Przedstawiony materiał jest osadzony w praktyce (a wynika to z zawodowego doświadczenia autora, który ponad 25 lat zajmował się problemami logistyki) i dlatego książka ta służyć może pomocą menedżerom zajmującym się zarządzaniem przepływem dóbr i usług oraz towarzyszącym im informacjom.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania.
Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące podczas przepływu i przemieszczania dóbr i usług (we wszystkich fazach życia wyrobu). Logistyka oprócz własnego dorobku teoretycznego korzysta przede wszystkim z nauk: technicznych (automatyka, robotyka, transport, telekomunikacja, biocybernetyka, inżynieria, informatyka), matematycznych (matematyka i informatyka), ekonomicznych (ekonomia, nauki o zarządzaniu) i nauk wojskowych. Możemy o niej powiedzieć, że jest interdyscyplinarną dziedziną wiedzy.
Logistyka i logistycy wykorzystują najnowsze sposoby zarządzania procesami fizycznego przepływu dóbr oraz towarzyszących im informacji (np. reengineering, benchmarking, satysfakcjonowanie klienta, szybkość i elastyczność działania, zarządzanie jakością totalną TQM, zarządzanie wiedzą i kompetencjami), osiągnięcia techniki i technologii w telekomunikacji i informatyce, (np. światłowody, łączność satelitarna, łączność komórkowa, mikroelektronika i elektronika).
Trudno sobie dzisiaj wyobrazić działania na podstawowych szczeblach zarządzania bez korzystania z technologii informatycznych usprawniających procesy pozyskiwania, przechowania, przetwarzania, udostępniania i wykorzystywania informacji przez odbiorcę.
Szczególną rolę do spełnienia ma przede wszystkim Internet pozwalający łączyć producentów, klientów, oferentów usług dodanych, a także sterować zdalnie wieloma procesami logistycznymi.
Ta książka dedykowana jest studentom przede wszystkim specjalności logistyka, chociaż może zainteresować tych, którzy zarządzają informacją, zaopatrywaniem, produkcją, dystrybucją w przedsiębiorstwie. Przedstawiony materiał jest osadzony w praktyce (a wynika to z zawodowego doświadczenia autora, który ponad 25 lat zajmował się problemami logistyki) i dlatego książka ta służyć może pomocą menedżerom zajmującym się zarządzaniem przepływem dóbr i usług oraz towarzyszącym im informacjom.