Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Technika 4-6. Część techniczna 2. Podręcznik. Szkoła podstawowa
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zajęcia techniczne doskonale pobudzają kreatywność uczniów, uczą realizowania projektów w grupie, planowanie prac, a także rozwijają umiejętności manualne. Podręcznik w przystępny sposób przybliża zagadnienia nawiązujące do środowiska technicznego uczniów, odwołuje się do przykładów z najbliższego otoczenia. W publikacji znajdują się propozycje realizacji materiału metodą projektu. Sprzyja to kształtowaniu u uczniów umiejętności realizacji zaplanowanego zadania z uwzględnieniem etapów jego tworzenia: analizy potrzeb, wymagań, powstania pomysłu, planowania, doboru materiałów i procesu technologicznego oraz narzędzi, wykonania, eksploatacji pokazu, a na zakończenie oceny spełnienia oczekiwań. Autorzy uwzględnili możliwość wykonania projektu indywidualnie, jak i grupowo.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zajęcia techniczne doskonale pobudzają kreatywność uczniów, uczą realizowania projektów w grupie, planowanie prac, a także rozwijają umiejętności manualne. Podręcznik w przystępny sposób przybliża zagadnienia nawiązujące do środowiska technicznego uczniów, odwołuje się do przykładów z najbliższego otoczenia. W publikacji znajdują się propozycje realizacji materiału metodą projektu. Sprzyja to kształtowaniu u uczniów umiejętności realizacji zaplanowanego zadania z uwzględnieniem etapów jego tworzenia: analizy potrzeb, wymagań, powstania pomysłu, planowania, doboru materiałów i procesu technologicznego oraz narzędzi, wykonania, eksploatacji pokazu, a na zakończenie oceny spełnienia oczekiwań. Autorzy uwzględnili możliwość wykonania projektu indywidualnie, jak i grupowo.