InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza publikacja ukazuje możliwości stosowania praktyk teatralnych jako kulturotechniki stanowiącej (w swym wychowawczym aspekcie) wsparcie w procesach socjoterapeutycznych. Barbara Forysiewicz i Małgorzata Polakowska zwracają uwagę na wartość kultury artystycznej (w szczególności sztuki scenicznej w przestrzeni społecznej), odkrywają przed czytelnikiem jej szersze znaczenie, nieograniczone jedynie do funkcji kompensacyjnej czy estetycznej. Pojęcie kulturotechniki odnosi się do działań (i ich efektów) w obrębie określonych obszarów kultury na rzecz kształtowania właściwych postaw społecznych. Autorki koncentrują się na dwóch możliwościach wykorzystania teatru jako kulturotechniki: na działaniach wspierających procesy resocjalizacyjne osób dorosłych oraz na zajęciach wzmacniających procesy wychowawcze nastoletniej młodzieży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza publikacja ukazuje możliwości stosowania praktyk teatralnych jako kulturotechniki stanowiącej (w swym wychowawczym aspekcie) wsparcie w procesach socjoterapeutycznych. Barbara Forysiewicz i Małgorzata Polakowska zwracają uwagę na wartość kultury artystycznej (w szczególności sztuki scenicznej w przestrzeni społecznej), odkrywają przed czytelnikiem jej szersze znaczenie, nieograniczone jedynie do funkcji kompensacyjnej czy estetycznej. Pojęcie kulturotechniki odnosi się do działań (i ich efektów) w obrębie określonych obszarów kultury na rzecz kształtowania właściwych postaw społecznych. Autorki koncentrują się na dwóch możliwościach wykorzystania teatru jako kulturotechniki: na działaniach wspierających procesy resocjalizacyjne osób dorosłych oraz na zajęciach wzmacniających procesy wychowawcze nastoletniej młodzieży.