Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Szósty Zmysł W Zarządzaniu Firmą" autorstwa Larry'ego Bossidy'ego i Rama Charana, wydana w 2008 roku, stanowi przenikliwą analizę różnic pomiędzy wybitnymi liderami a przeciętnymi menedżerami. Książka bada, jak kluczowe jest podejmowanie decyzji pomiędzy wrodzoną intuicją a twardymi danymi w świecie biznesu. Tylko ci, którzy potrafią to skutecznie równoważyć, mogą poprowadzić swoją organizację do sukcesu niezależnie od zewnętrznych okoliczności. Bossidy i Charan w swojej publikacji przedstawiają sylwetki liderów takich jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco, którzy dzięki umiejętności dostosowania się do rzeczywistości osiągają imponujące rezultaty. Książka szczegółowo omawia metody działania tych liderów oraz zawiera spis treści, który układa się w logiczny przewodnik po strategii zarządzania opartej na rzeczywistości biznesowej. Pięknie podzielona na cztery części, książka najpierw koncentruje się na potrzebie konfrontacji z rzeczywistością. Następnie, autorzy omawiają tworzenie skutecznych modeli biznesowych, prezentując przykłady firm takich jak EMC i Cisco oraz błędy popełniane przez inne organizacje. Trzecią część poświęcono na analizę tego, co należy zmieniać w organizacji, podkreślając znaczenie innowacji, czego świetnym przykładem jest postępowanie firmy 3M. Na koniec książka przygotowuje czytelnika na zmiany, oferując cenne wskazówki, jak przygotować organizację na przyszłe wyzwania. To lektura obowiązkowa dla liderów pragnących lepiej zrozumieć enigmatyczny "szósty zmysł" w zarządzaniu, przekształcającym wyzwania w okazje do wzrostu i innowacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Szósty Zmysł W Zarządzaniu Firmą" autorstwa Larry'ego Bossidy'ego i Rama Charana, wydana w 2008 roku, stanowi przenikliwą analizę różnic pomiędzy wybitnymi liderami a przeciętnymi menedżerami. Książka bada, jak kluczowe jest podejmowanie decyzji pomiędzy wrodzoną intuicją a twardymi danymi w świecie biznesu. Tylko ci, którzy potrafią to skutecznie równoważyć, mogą poprowadzić swoją organizację do sukcesu niezależnie od zewnętrznych okoliczności. Bossidy i Charan w swojej publikacji przedstawiają sylwetki liderów takich jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco, którzy dzięki umiejętności dostosowania się do rzeczywistości osiągają imponujące rezultaty. Książka szczegółowo omawia metody działania tych liderów oraz zawiera spis treści, który układa się w logiczny przewodnik po strategii zarządzania opartej na rzeczywistości biznesowej. Pięknie podzielona na cztery części, książka najpierw koncentruje się na potrzebie konfrontacji z rzeczywistością. Następnie, autorzy omawiają tworzenie skutecznych modeli biznesowych, prezentując przykłady firm takich jak EMC i Cisco oraz błędy popełniane przez inne organizacje. Trzecią część poświęcono na analizę tego, co należy zmieniać w organizacji, podkreślając znaczenie innowacji, czego świetnym przykładem jest postępowanie firmy 3M. Na koniec książka przygotowuje czytelnika na zmiany, oferując cenne wskazówki, jak przygotować organizację na przyszłe wyzwania. To lektura obowiązkowa dla liderów pragnących lepiej zrozumieć enigmatyczny "szósty zmysł" w zarządzaniu, przekształcającym wyzwania w okazje do wzrostu i innowacji.
