InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowa ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tzw. Ustawa 2.0) przewiduje utworzenie szkół doktorskich jako jedynej zorganizowanej formy kształcenia doktorantów. Prowadzenie szkół doktorskich oraz tok kształcenia doktorantów odznacza się licznymi odmiennościami w porównaniu do dotychczas istniejących studiów doktoranckich.
Komentarz stanowi pierwsze na rynku wydawniczym kompleksowe opracowanie dotyczące tworzenia, prowadzenia i ewaluacji szkół doktorskich. W komentarzu wątki teoretyczne przeplatają się z praktycznymi przykładami stosowania przepisów nowe ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w zakresie szkół doktorskich oraz wszelkich spraw doktoranckich.
Opracowanie kierowane jest przede wszystkim do władz rektorskich i dziekańskich, dyrektorów instytutów badawczych, kierowników studiów doktoranckich, pracowników administracyjnych uczelni i instytutów badawczych odpowiedzialnych za sprawy doktoranckie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowa ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tzw. Ustawa 2.0) przewiduje utworzenie szkół doktorskich jako jedynej zorganizowanej formy kształcenia doktorantów. Prowadzenie szkół doktorskich oraz tok kształcenia doktorantów odznacza się licznymi odmiennościami w porównaniu do dotychczas istniejących studiów doktoranckich.
Komentarz stanowi pierwsze na rynku wydawniczym kompleksowe opracowanie dotyczące tworzenia, prowadzenia i ewaluacji szkół doktorskich. W komentarzu wątki teoretyczne przeplatają się z praktycznymi przykładami stosowania przepisów nowe ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w zakresie szkół doktorskich oraz wszelkich spraw doktoranckich.
Opracowanie kierowane jest przede wszystkim do władz rektorskich i dziekańskich, dyrektorów instytutów badawczych, kierowników studiów doktoranckich, pracowników administracyjnych uczelni i instytutów badawczych odpowiedzialnych za sprawy doktoranckie.