Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateNew.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Nowa
Książka nowa.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateLikeNew.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateGood.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateBattleScared.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.![Harvard Business Review Kobiety i biznes Harvard Business Review Kobiety i biznes](https://skupszop.pl/images/books/9788324602650.jpg)
Harvard Business Review Kobiety i biznes
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.
Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:
- obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
- "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
- siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
- studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
- praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
- kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia.
"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.
Helion 2006, ISBN: 9788324602650, 150x215, 224 s., oprawa twarda
Harvard Business Review Kobiety i biznes
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.
Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:
- obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
- "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
- siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
- studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
- praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
- kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia.
"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.
Helion 2006, ISBN: 9788324602650, 150x215, 224 s., oprawa twarda
Harvard Business Review Kobiety i biznes