Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła i rodzina w środowisku lokalnym. Teoria i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest czwartym tomem serii Pedagogika Społeczna i koncentruje się na analizie lokalnego środowiska życia jako rzeczywistej przestrzeni, w której funkcjonują rodzina i szkoła. Zawiera teksty skupiające się na dwóch głównych obszarach: analiza teorii i praktyki edukacyjnej oraz badanie środowiskowych relacji i praktyk wychowawczych. Te zagadnienia stanowią punkt wyjścia do refleksji nad trudnymi pytaniami i dylematami, jakie stawia współczesna, dynamicznie zmieniająca się edukacja. Publikacja ta może przyciągnąć uwagę pedagogów, nauczycieli praktyków, a także psychologów, socjologów, badaczy kultury oraz osób odpowiedzialnych za rozwój polityki edukacyjnej i społecznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest czwartym tomem serii Pedagogika Społeczna i koncentruje się na analizie lokalnego środowiska życia jako rzeczywistej przestrzeni, w której funkcjonują rodzina i szkoła. Zawiera teksty skupiające się na dwóch głównych obszarach: analiza teorii i praktyki edukacyjnej oraz badanie środowiskowych relacji i praktyk wychowawczych. Te zagadnienia stanowią punkt wyjścia do refleksji nad trudnymi pytaniami i dylematami, jakie stawia współczesna, dynamicznie zmieniająca się edukacja. Publikacja ta może przyciągnąć uwagę pedagogów, nauczycieli praktyków, a także psychologów, socjologów, badaczy kultury oraz osób odpowiedzialnych za rozwój polityki edukacyjnej i społecznej.
