Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szczęście czy fart?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dwudzieste rocznice często są okazją do wyjątkowych wydań, a taka właśnie gratka spotkała książkę „Szczęście czy fart?”. To eleganckie wydanie jubileuszowe obchodzące dwie dekady od polskiej premiery, która jednocześnie zbiegła się z 15-leciem działalności wydawnictwa Amber, stanowi pozycję wyróżniającą się na półkach czytelników. Książka z 2004 roku, która doczekała się wydania w 52 różnych językach, dzięki swojej uniwersalności i głębokiej mądrości, nie traci na aktualności i wciąż inspiruje.
Tytuł ten przedstawia subtelną granicę między przypadkowym fartem a prawdziwym szczęściem, zachęcając każdego do zastanowienia się nad własnym życiem zawodowym i osobistym. Oprócz bogactwa inspirujących aforyzmów, książka odkrywa też 10 sekretów, które każdy może zastosować, by samodzielnie kreować warunki sprzyjające szczęściu.
Philip Kotler, ikona nowoczesnego marketingu, podkreśla, że ta książka to dzieło, które wzmacnia ducha i ma potencjał do stania się klasyką literatury biznesowej, porównywalną do „Małego Księcia”. Marco Jesi, były prezes PepsiCo Europe, również docenia jej przesłanie i wskazuje, że wnikliwie wyjaśnia ona, dlaczego niektórzy osiągają sukces życiowy, a inni nie.
Historia „Szczęście czy fart?” wprowadza nas w życie dwóch przyjaciół, których losy potoczyły się zupełnie odmiennie. Jeden był spadkobiercą ogromnej fortuny, lecz ją utracił – czy to pech? Drugi, startując od zera, wypracował swoje osiągnięcia – czy to szczęście? Ten dialog i towarzysząca mu legenda prowadzi do refleksji nad rzeczywistymi elementami sukcesu.
Autorzy książki, Fernando Trías de Bes i Álex Rovira Celma, są uznawanymi na całym świecie konsultantami i ekonomistami. Swoje doświadczenia zdobywali pracując z gigantami takimi jak Microsoft, PepsiCo, czy Mercedes-Benz. Ich obserwacje dotyczące działań firm i indywidualnych jednostek, jak Newton, Einstein czy Gates, doprowadziły do stworzenia uniwersalnych zasad osiągania sukcesu. W książce te wnioski przedstawione są w formie przystępnej i czarującej opowieści, skrojonej dla czytelników poszukujących inspiracji i zrozumienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dwudzieste rocznice często są okazją do wyjątkowych wydań, a taka właśnie gratka spotkała książkę „Szczęście czy fart?”. To eleganckie wydanie jubileuszowe obchodzące dwie dekady od polskiej premiery, która jednocześnie zbiegła się z 15-leciem działalności wydawnictwa Amber, stanowi pozycję wyróżniającą się na półkach czytelników. Książka z 2004 roku, która doczekała się wydania w 52 różnych językach, dzięki swojej uniwersalności i głębokiej mądrości, nie traci na aktualności i wciąż inspiruje.
Tytuł ten przedstawia subtelną granicę między przypadkowym fartem a prawdziwym szczęściem, zachęcając każdego do zastanowienia się nad własnym życiem zawodowym i osobistym. Oprócz bogactwa inspirujących aforyzmów, książka odkrywa też 10 sekretów, które każdy może zastosować, by samodzielnie kreować warunki sprzyjające szczęściu.
Philip Kotler, ikona nowoczesnego marketingu, podkreśla, że ta książka to dzieło, które wzmacnia ducha i ma potencjał do stania się klasyką literatury biznesowej, porównywalną do „Małego Księcia”. Marco Jesi, były prezes PepsiCo Europe, również docenia jej przesłanie i wskazuje, że wnikliwie wyjaśnia ona, dlaczego niektórzy osiągają sukces życiowy, a inni nie.
Historia „Szczęście czy fart?” wprowadza nas w życie dwóch przyjaciół, których losy potoczyły się zupełnie odmiennie. Jeden był spadkobiercą ogromnej fortuny, lecz ją utracił – czy to pech? Drugi, startując od zera, wypracował swoje osiągnięcia – czy to szczęście? Ten dialog i towarzysząca mu legenda prowadzi do refleksji nad rzeczywistymi elementami sukcesu.
Autorzy książki, Fernando Trías de Bes i Álex Rovira Celma, są uznawanymi na całym świecie konsultantami i ekonomistami. Swoje doświadczenia zdobywali pracując z gigantami takimi jak Microsoft, PepsiCo, czy Mercedes-Benz. Ich obserwacje dotyczące działań firm i indywidualnych jednostek, jak Newton, Einstein czy Gates, doprowadziły do stworzenia uniwersalnych zasad osiągania sukcesu. W książce te wnioski przedstawione są w formie przystępnej i czarującej opowieści, skrojonej dla czytelników poszukujących inspiracji i zrozumienia.
