Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Syn człowieczy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sierżant Nam to funkcjonariusz, który niezbyt często angażuje się w skomplikowane przesłuchania czy wnikliwe dochodzenia. Jego rutynowe życie zostaje jednak przerwane, gdy staje twarzą w twarz z tajemniczym morderstwem Mina Yosopa, związanym z centrum modlitewnym "Życie wieczne". To właśnie to śledztwo staje się dla Nama wielkim wyzwaniem.
Po odnalezieniu osobistych zapisków Yosopa, Nam zaczyna poznawać nieznany dotąd świat zamordowanego. Jego przewodnikiem staje się Ahaswerus, znany z legendy jako "Żyd Wieczny Tułacz", który prowadzi Nama przez zawiłości czasu i przestrzeni - zarówno materialnej, jak i duchowej. Ahaswerus to symbol poszukiwań właściwego Boga, a jego podróż ujawnia niespodziewane powiązania między Yosopem a jego własnym bohaterem. Okazuje się, że dążenie Yosopa do odnalezienia Boga mogło go zgubić, a między Ozyrysem a Jahwe kryje się morderca, którego Nam musi odnaleźć.
„Syn Człowieczy” to wyjątkowy kryminał, w którym Yi Munyol umiejętnie łączy elementy typowe dla tego gatunku z głębokimi refleksjami na temat gnozy i religii. Jego twórczość jest niezwykle zróżnicowana - obejmuje zarówno kryminały, jak i powieści historyczne oraz rozważania nad tematyką gnostyczną i polityczną. W „Nasz spaczony bohater” z 1987 roku autor w metaforyczny sposób przedstawia masakrę w Kwangju, ukazując ją przez pryzmat konfliktów w klasie szkolnej. Z kolei „Portret mojej młodości” to opowieść o młodym człowieku, który podejmuje się trudnej próby przezwyciężenia nihilizmu i myśli samobójczych. „Wiek bohaterów”, wydany w 1984 roku, to próba rekonstruowania życia jego ojca po ucieczce do Korei Północnej.
Yi Munyol jest postacią, która w Korei Południowej budzi wiele emocji, nie tylko ze względu na literacki talent, ale i swoje konserwatywne przekonania. Jego twórczość często odbija tradycyjne wartości konfucjańskie, co prowadzi do licznych debat z przedstawicielami lewicy czy ruchów feministycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Sierżant Nam to funkcjonariusz, który niezbyt często angażuje się w skomplikowane przesłuchania czy wnikliwe dochodzenia. Jego rutynowe życie zostaje jednak przerwane, gdy staje twarzą w twarz z tajemniczym morderstwem Mina Yosopa, związanym z centrum modlitewnym "Życie wieczne". To właśnie to śledztwo staje się dla Nama wielkim wyzwaniem.
Po odnalezieniu osobistych zapisków Yosopa, Nam zaczyna poznawać nieznany dotąd świat zamordowanego. Jego przewodnikiem staje się Ahaswerus, znany z legendy jako "Żyd Wieczny Tułacz", który prowadzi Nama przez zawiłości czasu i przestrzeni - zarówno materialnej, jak i duchowej. Ahaswerus to symbol poszukiwań właściwego Boga, a jego podróż ujawnia niespodziewane powiązania między Yosopem a jego własnym bohaterem. Okazuje się, że dążenie Yosopa do odnalezienia Boga mogło go zgubić, a między Ozyrysem a Jahwe kryje się morderca, którego Nam musi odnaleźć.
„Syn Człowieczy” to wyjątkowy kryminał, w którym Yi Munyol umiejętnie łączy elementy typowe dla tego gatunku z głębokimi refleksjami na temat gnozy i religii. Jego twórczość jest niezwykle zróżnicowana - obejmuje zarówno kryminały, jak i powieści historyczne oraz rozważania nad tematyką gnostyczną i polityczną. W „Nasz spaczony bohater” z 1987 roku autor w metaforyczny sposób przedstawia masakrę w Kwangju, ukazując ją przez pryzmat konfliktów w klasie szkolnej. Z kolei „Portret mojej młodości” to opowieść o młodym człowieku, który podejmuje się trudnej próby przezwyciężenia nihilizmu i myśli samobójczych. „Wiek bohaterów”, wydany w 1984 roku, to próba rekonstruowania życia jego ojca po ucieczce do Korei Północnej.
Yi Munyol jest postacią, która w Korei Południowej budzi wiele emocji, nie tylko ze względu na literacki talent, ale i swoje konserwatywne przekonania. Jego twórczość często odbija tradycyjne wartości konfucjańskie, co prowadzi do licznych debat z przedstawicielami lewicy czy ruchów feministycznych.