Książka - Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Aby wyróżnić się w dzisiejszych czasach na rynku, kluczowe jest posiadanie strategii doświadczeń. To dlatego, że klienci w rzeczywistości nie kupują tylko produktów ani usług, lecz przede wszystkim unikalne doświadczenia. W nadchodzących latach, to właśnie te doświadczenia będą stanowić podstawę tworzenia wartości rynkowej, stanowiąc przy tym istotne źródło przewagi strategicznej. Jak można to osiągnąć? Konieczne jest opracowanie potężnej, lecz realistycznej strategii, którą następnie wdrożysz w całej swojej organizacji.

Aga Szóstek nazywa tę strategię umami, inspirowaną piątą kategorią smaku, która nadaje potrawom pociągający smak. W sferze biznesowej umami to doświadczenie, które klienci pragną dzielić z innymi, przekształcając ofertę z przeciętnej w wyjątkową.

Strategia Umami oparta jest na dwudziestoletnim doświadczeniu łączącym badania akademickie z praktyką biznesową. Integruje różne aspekty UX, CX oraz strategii usługowej, umożliwiając:

(a) zrozumienie obecnych opowieści klientów;
(b) zidentyfikowanie motywacji i przeszkód, które je kształtują;
(c) określenie idealnego doświadczenia dla przyszłych klientów;
(d) zaplanowanie możliwych działań na rzecz realizacji tej wizji;
(e) monitorowanie postępów za pomocą analizy przyszłych narracji klientów.

Pełna inspirujących przykładów i praktycznych porad, ta książka jest drogowskazem do przekształcenia twojej organizacji w lidera rynkowego poprzez kreację zachwycających doświadczeń klienta. Pomoże także zbudować strategię skoncentrowaną na klientach, dzięki której twoja firma zyska na rozpoznawalności.

Dr Aga Szóstek jest cenionym strategiem doświadczeń, który przez ostatnie dwie dekady pracował na styku projektowania, technologii i biznesu dla takich marek jak Google, Philips czy Orange. Jej wiedza i podejście zainspirowały wiele organizacji do zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia jako kluczowy element strategii. Jest autorką narzędzi Seed Cards, współprowadzącą podcast Catching The Next Wave oraz współtwórczynią kursu Become, skierowanego do liderów kreatywnych zmian. Posiada doktorat z Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii i prowadzi wykłady na całym świecie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Aby wyróżnić się w dzisiejszych czasach na rynku, kluczowe jest posiadanie strategii doświadczeń. To dlatego, że klienci w rzeczywistości nie kupują tylko produktów ani usług, lecz przede wszystkim unikalne doświadczenia. W nadchodzących latach, to właśnie te doświadczenia będą stanowić podstawę tworzenia wartości rynkowej, stanowiąc przy tym istotne źródło przewagi strategicznej. Jak można to osiągnąć? Konieczne jest opracowanie potężnej, lecz realistycznej strategii, którą następnie wdrożysz w całej swojej organizacji.

Aga Szóstek nazywa tę strategię umami, inspirowaną piątą kategorią smaku, która nadaje potrawom pociągający smak. W sferze biznesowej umami to doświadczenie, które klienci pragną dzielić z innymi, przekształcając ofertę z przeciętnej w wyjątkową.

Strategia Umami oparta jest na dwudziestoletnim doświadczeniu łączącym badania akademickie z praktyką biznesową. Integruje różne aspekty UX, CX oraz strategii usługowej, umożliwiając:

(a) zrozumienie obecnych opowieści klientów;
(b) zidentyfikowanie motywacji i przeszkód, które je kształtują;
(c) określenie idealnego doświadczenia dla przyszłych klientów;
(d) zaplanowanie możliwych działań na rzecz realizacji tej wizji;
(e) monitorowanie postępów za pomocą analizy przyszłych narracji klientów.

Pełna inspirujących przykładów i praktycznych porad, ta książka jest drogowskazem do przekształcenia twojej organizacji w lidera rynkowego poprzez kreację zachwycających doświadczeń klienta. Pomoże także zbudować strategię skoncentrowaną na klientach, dzięki której twoja firma zyska na rozpoznawalności.

Dr Aga Szóstek jest cenionym strategiem doświadczeń, który przez ostatnie dwie dekady pracował na styku projektowania, technologii i biznesu dla takich marek jak Google, Philips czy Orange. Jej wiedza i podejście zainspirowały wiele organizacji do zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia jako kluczowy element strategii. Jest autorką narzędzi Seed Cards, współprowadzącą podcast Catching The Next Wave oraz współtwórczynią kursu Become, skierowanego do liderów kreatywnych zmian. Posiada doktorat z Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii i prowadzi wykłady na całym świecie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 35.69 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 266
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788382311051

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info