Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby wyróżnić się w dzisiejszych czasach na rynku, kluczowe jest posiadanie strategii doświadczeń. To dlatego, że klienci w rzeczywistości nie kupują tylko produktów ani usług, lecz przede wszystkim unikalne doświadczenia. W nadchodzących latach, to właśnie te doświadczenia będą stanowić podstawę tworzenia wartości rynkowej, stanowiąc przy tym istotne źródło przewagi strategicznej. Jak można to osiągnąć? Konieczne jest opracowanie potężnej, lecz realistycznej strategii, którą następnie wdrożysz w całej swojej organizacji.
Aga Szóstek nazywa tę strategię umami, inspirowaną piątą kategorią smaku, która nadaje potrawom pociągający smak. W sferze biznesowej umami to doświadczenie, które klienci pragną dzielić z innymi, przekształcając ofertę z przeciętnej w wyjątkową.
Strategia Umami oparta jest na dwudziestoletnim doświadczeniu łączącym badania akademickie z praktyką biznesową. Integruje różne aspekty UX, CX oraz strategii usługowej, umożliwiając:
(a) zrozumienie obecnych opowieści klientów;
(b) zidentyfikowanie motywacji i przeszkód, które je kształtują;
(c) określenie idealnego doświadczenia dla przyszłych klientów;
(d) zaplanowanie możliwych działań na rzecz realizacji tej wizji;
(e) monitorowanie postępów za pomocą analizy przyszłych narracji klientów.
Pełna inspirujących przykładów i praktycznych porad, ta książka jest drogowskazem do przekształcenia twojej organizacji w lidera rynkowego poprzez kreację zachwycających doświadczeń klienta. Pomoże także zbudować strategię skoncentrowaną na klientach, dzięki której twoja firma zyska na rozpoznawalności.
Dr Aga Szóstek jest cenionym strategiem doświadczeń, który przez ostatnie dwie dekady pracował na styku projektowania, technologii i biznesu dla takich marek jak Google, Philips czy Orange. Jej wiedza i podejście zainspirowały wiele organizacji do zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia jako kluczowy element strategii. Jest autorką narzędzi Seed Cards, współprowadzącą podcast Catching The Next Wave oraz współtwórczynią kursu Become, skierowanego do liderów kreatywnych zmian. Posiada doktorat z Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii i prowadzi wykłady na całym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby wyróżnić się w dzisiejszych czasach na rynku, kluczowe jest posiadanie strategii doświadczeń. To dlatego, że klienci w rzeczywistości nie kupują tylko produktów ani usług, lecz przede wszystkim unikalne doświadczenia. W nadchodzących latach, to właśnie te doświadczenia będą stanowić podstawę tworzenia wartości rynkowej, stanowiąc przy tym istotne źródło przewagi strategicznej. Jak można to osiągnąć? Konieczne jest opracowanie potężnej, lecz realistycznej strategii, którą następnie wdrożysz w całej swojej organizacji.
Aga Szóstek nazywa tę strategię umami, inspirowaną piątą kategorią smaku, która nadaje potrawom pociągający smak. W sferze biznesowej umami to doświadczenie, które klienci pragną dzielić z innymi, przekształcając ofertę z przeciętnej w wyjątkową.
Strategia Umami oparta jest na dwudziestoletnim doświadczeniu łączącym badania akademickie z praktyką biznesową. Integruje różne aspekty UX, CX oraz strategii usługowej, umożliwiając:
(a) zrozumienie obecnych opowieści klientów;
(b) zidentyfikowanie motywacji i przeszkód, które je kształtują;
(c) określenie idealnego doświadczenia dla przyszłych klientów;
(d) zaplanowanie możliwych działań na rzecz realizacji tej wizji;
(e) monitorowanie postępów za pomocą analizy przyszłych narracji klientów.
Pełna inspirujących przykładów i praktycznych porad, ta książka jest drogowskazem do przekształcenia twojej organizacji w lidera rynkowego poprzez kreację zachwycających doświadczeń klienta. Pomoże także zbudować strategię skoncentrowaną na klientach, dzięki której twoja firma zyska na rozpoznawalności.
Dr Aga Szóstek jest cenionym strategiem doświadczeń, który przez ostatnie dwie dekady pracował na styku projektowania, technologii i biznesu dla takich marek jak Google, Philips czy Orange. Jej wiedza i podejście zainspirowały wiele organizacji do zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia jako kluczowy element strategii. Jest autorką narzędzi Seed Cards, współprowadzącą podcast Catching The Next Wave oraz współtwórczynią kursu Become, skierowanego do liderów kreatywnych zmian. Posiada doktorat z Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii i prowadzi wykłady na całym świecie.
