Książka - Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne

Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kiedy wchodzisz do sklepu po chleb i makaron, często zdarza się, że wychodzisz z dodatkowymi rzeczami, jak chipsy, gazety czy kupon na loterię. Albo gdy sąsiad proponuje ci nowy internetowy pakiet, mimo że jesteś zadowolony z obecnego dostawcy, przejmujesz się jego ofertą. Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego podejmujesz takie decyzje?

Jeśli te sytuacje są ci znane, albo jeśli chcesz bardziej kontrolować decyzje innych niż być pod ich wpływem, to książka Dariusza Dolińskiego i Tomasza Grzyba będzie dla ciebie interesująca. Ci uznani psychologowie społeczni badają techniki wpływu społecznego, rozkładając je na czynniki pierwsze poprzez odpowiadające na trzy kluczowe pytania: jaka idea kryje się za metodą, co mówią na ten temat badania oraz jakie mechanizmy psychologiczne czynią tę technikę skuteczną.

Książka wciągnie cię w świat aż 100 technik wpływu, które mają zastosowanie w niemal każdej sferze życia — od zakupów po relacje osobiste i społeczne. Dzięki naukowym badaniom każda z opisanych metod jest dokładnie przedstawiona, z nastawieniem na ich realny wpływ, a nie tylko suche statystyki.

Kim są autorzy? Dariusz Doliński jest profesorem psychologii i autorem licznych książek oraz artykułów naukowych, a swoją wiedzę przekazuje na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tomasz Grzyb, również ceniony psycholog społeczny, pełni funkcję profesora na tym samym uniwersytecie i od 2013 roku uczy technik wpływu także oficerów NATO.

Książka zyskała uznanie oraz rekomendacje od znakomitych specjalistów w tej dziedzinie. Profesor Christopher J. Carpenter z Western Illinois University zapewnia, że autorzy są największymi autorytetami w zakresie wpływu społecznego. Profesor Daniel J. O'Keefe z Northwestern University podkreśla przejrzystość i fascynujący charakter książki, a profesor Robert Cialdini z Arizona State University uważa ją za nieocenioną pomoc dla tych, którzy poszukują mistrzostwa w sztuce perswazji.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Kiedy wchodzisz do sklepu po chleb i makaron, często zdarza się, że wychodzisz z dodatkowymi rzeczami, jak chipsy, gazety czy kupon na loterię. Albo gdy sąsiad proponuje ci nowy internetowy pakiet, mimo że jesteś zadowolony z obecnego dostawcy, przejmujesz się jego ofertą. Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego podejmujesz takie decyzje?

Jeśli te sytuacje są ci znane, albo jeśli chcesz bardziej kontrolować decyzje innych niż być pod ich wpływem, to książka Dariusza Dolińskiego i Tomasza Grzyba będzie dla ciebie interesująca. Ci uznani psychologowie społeczni badają techniki wpływu społecznego, rozkładając je na czynniki pierwsze poprzez odpowiadające na trzy kluczowe pytania: jaka idea kryje się za metodą, co mówią na ten temat badania oraz jakie mechanizmy psychologiczne czynią tę technikę skuteczną.

Książka wciągnie cię w świat aż 100 technik wpływu, które mają zastosowanie w niemal każdej sferze życia — od zakupów po relacje osobiste i społeczne. Dzięki naukowym badaniom każda z opisanych metod jest dokładnie przedstawiona, z nastawieniem na ich realny wpływ, a nie tylko suche statystyki.

Kim są autorzy? Dariusz Doliński jest profesorem psychologii i autorem licznych książek oraz artykułów naukowych, a swoją wiedzę przekazuje na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tomasz Grzyb, również ceniony psycholog społeczny, pełni funkcję profesora na tym samym uniwersytecie i od 2013 roku uczy technik wpływu także oficerów NATO.

Książka zyskała uznanie oraz rekomendacje od znakomitych specjalistów w tej dziedzinie. Profesor Christopher J. Carpenter z Western Illinois University zapewnia, że autorzy są największymi autorytetami w zakresie wpływu społecznego. Profesor Daniel J. O'Keefe z Northwestern University podkreśla przejrzystość i fascynujący charakter książki, a profesor Robert Cialdini z Arizona State University uważa ją za nieocenioną pomoc dla tych, którzy poszukują mistrzostwa w sztuce perswazji.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 20.36 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 388
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 148 × 206 mm
ID: 9788366420892
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info