Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kiedy wchodzisz do sklepu po chleb i makaron, często zdarza się, że wychodzisz z dodatkowymi rzeczami, jak chipsy, gazety czy kupon na loterię. Albo gdy sąsiad proponuje ci nowy internetowy pakiet, mimo że jesteś zadowolony z obecnego dostawcy, przejmujesz się jego ofertą. Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego podejmujesz takie decyzje?
Jeśli te sytuacje są ci znane, albo jeśli chcesz bardziej kontrolować decyzje innych niż być pod ich wpływem, to książka Dariusza Dolińskiego i Tomasza Grzyba będzie dla ciebie interesująca. Ci uznani psychologowie społeczni badają techniki wpływu społecznego, rozkładając je na czynniki pierwsze poprzez odpowiadające na trzy kluczowe pytania: jaka idea kryje się za metodą, co mówią na ten temat badania oraz jakie mechanizmy psychologiczne czynią tę technikę skuteczną.
Książka wciągnie cię w świat aż 100 technik wpływu, które mają zastosowanie w niemal każdej sferze życia — od zakupów po relacje osobiste i społeczne. Dzięki naukowym badaniom każda z opisanych metod jest dokładnie przedstawiona, z nastawieniem na ich realny wpływ, a nie tylko suche statystyki.
Kim są autorzy? Dariusz Doliński jest profesorem psychologii i autorem licznych książek oraz artykułów naukowych, a swoją wiedzę przekazuje na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tomasz Grzyb, również ceniony psycholog społeczny, pełni funkcję profesora na tym samym uniwersytecie i od 2013 roku uczy technik wpływu także oficerów NATO.
Książka zyskała uznanie oraz rekomendacje od znakomitych specjalistów w tej dziedzinie. Profesor Christopher J. Carpenter z Western Illinois University zapewnia, że autorzy są największymi autorytetami w zakresie wpływu społecznego. Profesor Daniel J. O'Keefe z Northwestern University podkreśla przejrzystość i fascynujący charakter książki, a profesor Robert Cialdini z Arizona State University uważa ją za nieocenioną pomoc dla tych, którzy poszukują mistrzostwa w sztuce perswazji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kiedy wchodzisz do sklepu po chleb i makaron, często zdarza się, że wychodzisz z dodatkowymi rzeczami, jak chipsy, gazety czy kupon na loterię. Albo gdy sąsiad proponuje ci nowy internetowy pakiet, mimo że jesteś zadowolony z obecnego dostawcy, przejmujesz się jego ofertą. Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego podejmujesz takie decyzje?
Jeśli te sytuacje są ci znane, albo jeśli chcesz bardziej kontrolować decyzje innych niż być pod ich wpływem, to książka Dariusza Dolińskiego i Tomasza Grzyba będzie dla ciebie interesująca. Ci uznani psychologowie społeczni badają techniki wpływu społecznego, rozkładając je na czynniki pierwsze poprzez odpowiadające na trzy kluczowe pytania: jaka idea kryje się za metodą, co mówią na ten temat badania oraz jakie mechanizmy psychologiczne czynią tę technikę skuteczną.
Książka wciągnie cię w świat aż 100 technik wpływu, które mają zastosowanie w niemal każdej sferze życia — od zakupów po relacje osobiste i społeczne. Dzięki naukowym badaniom każda z opisanych metod jest dokładnie przedstawiona, z nastawieniem na ich realny wpływ, a nie tylko suche statystyki.
Kim są autorzy? Dariusz Doliński jest profesorem psychologii i autorem licznych książek oraz artykułów naukowych, a swoją wiedzę przekazuje na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tomasz Grzyb, również ceniony psycholog społeczny, pełni funkcję profesora na tym samym uniwersytecie i od 2013 roku uczy technik wpływu także oficerów NATO.
Książka zyskała uznanie oraz rekomendacje od znakomitych specjalistów w tej dziedzinie. Profesor Christopher J. Carpenter z Western Illinois University zapewnia, że autorzy są największymi autorytetami w zakresie wpływu społecznego. Profesor Daniel J. O'Keefe z Northwestern University podkreśla przejrzystość i fascynujący charakter książki, a profesor Robert Cialdini z Arizona State University uważa ją za nieocenioną pomoc dla tych, którzy poszukują mistrzostwa w sztuce perswazji.
