Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Stanisław Bareja. Jego czasy i filmy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Stanisław Bareja jest często postrzegany jako jedna z najbardziej konsekwentnych postaci wśród reżyserów okresu PRL, specjalizujących się w kinie rozrywkowym. Jego twórczość obejmuje głównie komedie i kryminały, podczas gdy pomija on dramaty społeczne czy historyczne. To wyjątkowe skupienie na lekkiej tematyce stanowi wystarczający powód, by bliżej przyjrzeć się temu twórcy. W innym kontekście, na przykład w zachodnich krajach, specjalizowanie się w dochodowej rozrywce filmowej nie byłoby niczym niezwykłym. Jednak w realiach PRL, gdzie oczekiwano od artystów zaangażowania i powagi, decyzja o tworzeniu filmów o charakterze rozrywkowym była mniej oczywista. Choć z jednej strony władze komunistyczne nawoływały do kreowania socjalistycznej kultury masowej, zachęcając do produkcji rozrywkowych utworów zgodnych z ideologią, z drugiej strony często krytykowano gotowe już dzieła, w tym komedie i kryminały.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Stanisław Bareja jest często postrzegany jako jedna z najbardziej konsekwentnych postaci wśród reżyserów okresu PRL, specjalizujących się w kinie rozrywkowym. Jego twórczość obejmuje głównie komedie i kryminały, podczas gdy pomija on dramaty społeczne czy historyczne. To wyjątkowe skupienie na lekkiej tematyce stanowi wystarczający powód, by bliżej przyjrzeć się temu twórcy. W innym kontekście, na przykład w zachodnich krajach, specjalizowanie się w dochodowej rozrywce filmowej nie byłoby niczym niezwykłym. Jednak w realiach PRL, gdzie oczekiwano od artystów zaangażowania i powagi, decyzja o tworzeniu filmów o charakterze rozrywkowym była mniej oczywista. Choć z jednej strony władze komunistyczne nawoływały do kreowania socjalistycznej kultury masowej, zachęcając do produkcji rozrywkowych utworów zgodnych z ideologią, z drugiej strony często krytykowano gotowe już dzieła, w tym komedie i kryminały.
