Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sprzedaż Jak sprzedać prawie wszystko prawie każdemu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fredrik Eklund, znany jako niezwykle skuteczny agent nieruchomości oraz charyzmatyczna osobowość telewizyjna z programu Million Dollar Listing New York, dzieli się swoim sekretem na osiągnięcie sukcesu. Według niego, ważniejsze od tego, kim jesteśmy czy czym się zajmujemy, jest umiejętność wpływania na innych.
W książce "Sprzedaż", Eklund krok po kroku pokazuje, jak przekonać innych do zakupu, niezależnie od tego, czy chodzi o luksusowy apartament czy nawet najprostszy fast food. Jego pełen pasji i humoru poradnik wciąga od pierwszej strony. Lektura ta nauczy cię sztuki autoprezentacji, tworzenia przekonujących mów sprzedażowych oraz prowadzenia mądrych negocjacji. Dowiesz się, jak sprzedać wszystko wszystkim, wszędzie i zawsze. Bo przecież życie to nic innego, jak sztuka sprzedaży — nie tylko rzeczy, ale także naszych pomysłów i przekonań. Kiedy nauczysz się sprzedawać to, co kochasz robić, twoje marzenia staną się rzeczywistością, a ta książka stanie się twoim przewodnikiem.
Dzięki niej dowiesz się między innymi, jak umiejętnie sprzedawać różnorodne produkty czy pomysły, inteligentnie prowadzić negocjacje oraz w pełni wykorzystywać swoje umiejętności prezentacyjne. Fredrik Eklund, zwany także najlepszym sprzedawcą nieruchomości na świecie, ma na swoim koncie sprzedaż nieruchomości o wartości przekraczającej 2 miliardy dolarów. Jego klienci to takie sławy jak Jennifer Lopez, Daniel Craig czy John Legend. Fredrika cechuje twardość w biznesie, ale poza tym ma również pasję do psów.
Książka Eklunda została uznana za bestseller przez "The New York Times". Andy Cohen komplementuje jego zdolności słowami, że Fredrik "potrafiłby sprzedać lód Eskimosom". Z kolei Mariusz Dziedziński postrzega książkę jako esencję praktycznej wiedzy sprzedażowej, wzbogaconą humorem, a Marcin Osman uważa ją za obowiązkową lekturę dla wszystkich, którzy się zajmują sprzedażą. Marcin Kądziołka, prezes wydawnictwa Złote Myśli, podkreśla, jak Eklund wciągnął go w swój świat za pomocą barwnych historii, niepostrzeżenie przekazując cenne wskazówki i zabawne triki najlepszych sprzedawców nieruchomości w USA.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Fredrik Eklund, znany jako niezwykle skuteczny agent nieruchomości oraz charyzmatyczna osobowość telewizyjna z programu Million Dollar Listing New York, dzieli się swoim sekretem na osiągnięcie sukcesu. Według niego, ważniejsze od tego, kim jesteśmy czy czym się zajmujemy, jest umiejętność wpływania na innych.
W książce "Sprzedaż", Eklund krok po kroku pokazuje, jak przekonać innych do zakupu, niezależnie od tego, czy chodzi o luksusowy apartament czy nawet najprostszy fast food. Jego pełen pasji i humoru poradnik wciąga od pierwszej strony. Lektura ta nauczy cię sztuki autoprezentacji, tworzenia przekonujących mów sprzedażowych oraz prowadzenia mądrych negocjacji. Dowiesz się, jak sprzedać wszystko wszystkim, wszędzie i zawsze. Bo przecież życie to nic innego, jak sztuka sprzedaży — nie tylko rzeczy, ale także naszych pomysłów i przekonań. Kiedy nauczysz się sprzedawać to, co kochasz robić, twoje marzenia staną się rzeczywistością, a ta książka stanie się twoim przewodnikiem.
Dzięki niej dowiesz się między innymi, jak umiejętnie sprzedawać różnorodne produkty czy pomysły, inteligentnie prowadzić negocjacje oraz w pełni wykorzystywać swoje umiejętności prezentacyjne. Fredrik Eklund, zwany także najlepszym sprzedawcą nieruchomości na świecie, ma na swoim koncie sprzedaż nieruchomości o wartości przekraczającej 2 miliardy dolarów. Jego klienci to takie sławy jak Jennifer Lopez, Daniel Craig czy John Legend. Fredrika cechuje twardość w biznesie, ale poza tym ma również pasję do psów.
Książka Eklunda została uznana za bestseller przez "The New York Times". Andy Cohen komplementuje jego zdolności słowami, że Fredrik "potrafiłby sprzedać lód Eskimosom". Z kolei Mariusz Dziedziński postrzega książkę jako esencję praktycznej wiedzy sprzedażowej, wzbogaconą humorem, a Marcin Osman uważa ją za obowiązkową lekturę dla wszystkich, którzy się zajmują sprzedażą. Marcin Kądziołka, prezes wydawnictwa Złote Myśli, podkreśla, jak Eklund wciągnął go w swój świat za pomocą barwnych historii, niepostrzeżenie przekazując cenne wskazówki i zabawne triki najlepszych sprzedawców nieruchomości w USA.
