Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sukces w sprzedaży w dużej mierze zależy od wyjątkowych umiejętności sprzedawcy. Istnieje grupa niebywale uzdolnionych osób, które niezależnie od okoliczności potrafią uzyskiwać wyniki znacznie powyżej średniej. Nawet przy niesprzyjających warunkach zewnętrznych, ci wybitni sprzedawcy potrafią skutecznie finalizować transakcje. Zaskakujące jest, że ich sukces nie opiera się na budowaniu relacji z klientami, lecz na umiejętnym kierowaniu rozmową i dostosowywaniu przekazu do indywidualnych potrzeb i celów klienta.
Autorzy książki przeprowadzili wszechstronne badania na szerokiej grupie tysięcy sprzedawców działających w różnych branżach i lokalizacjach. Wyniki tych badań pokazały, że sprzedawców można sklasyfikować do pięciu różnych profili, z których zaledwie jeden — profil Challengera — osiąga rezultaty wyraźnie powyżej przeciętnej. Co istotne, umiejętności i postawy charakterystyczne dla Challengera można zidentyfikować i opisać, a następnie nauczyć ich innych. To oznacza, że prawie każdy, kto zdobędzie tę wiedzę i umiejętności, ma szansę znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozpoznawać różne profile sprzedawców, w tym Challengera. Nauczysz się, jak wprowadzać model sprzedaży Challenger w swojej firmie, tworząc zespół Challengerów i skutecznie nim zarządzając. Poznasz sposoby skutecznego przedstawiania swojego punktu widzenia klientowi, dostosowywania przekazu i kontrolowania procesu negocjacji. Opanujesz efektywne metody przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży oraz poznasz kluczowe zasady coachingu sprzedawców. Model Challenger to Twoja droga do sukcesu w sprzedaży!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sukces w sprzedaży w dużej mierze zależy od wyjątkowych umiejętności sprzedawcy. Istnieje grupa niebywale uzdolnionych osób, które niezależnie od okoliczności potrafią uzyskiwać wyniki znacznie powyżej średniej. Nawet przy niesprzyjających warunkach zewnętrznych, ci wybitni sprzedawcy potrafią skutecznie finalizować transakcje. Zaskakujące jest, że ich sukces nie opiera się na budowaniu relacji z klientami, lecz na umiejętnym kierowaniu rozmową i dostosowywaniu przekazu do indywidualnych potrzeb i celów klienta.
Autorzy książki przeprowadzili wszechstronne badania na szerokiej grupie tysięcy sprzedawców działających w różnych branżach i lokalizacjach. Wyniki tych badań pokazały, że sprzedawców można sklasyfikować do pięciu różnych profili, z których zaledwie jeden — profil Challengera — osiąga rezultaty wyraźnie powyżej przeciętnej. Co istotne, umiejętności i postawy charakterystyczne dla Challengera można zidentyfikować i opisać, a następnie nauczyć ich innych. To oznacza, że prawie każdy, kto zdobędzie tę wiedzę i umiejętności, ma szansę znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozpoznawać różne profile sprzedawców, w tym Challengera. Nauczysz się, jak wprowadzać model sprzedaży Challenger w swojej firmie, tworząc zespół Challengerów i skutecznie nim zarządzając. Poznasz sposoby skutecznego przedstawiania swojego punktu widzenia klientowi, dostosowywania przekazu i kontrolowania procesu negocjacji. Opanujesz efektywne metody przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży oraz poznasz kluczowe zasady coachingu sprzedawców. Model Challenger to Twoja droga do sukcesu w sprzedaży!
