Książka - Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Stwórz ramy, a system ruszy

Ludzie są dla nas najważniejsi -- ta deklaracja zarządzających to często puste słowa. Szara rzeczywistość jest taka, że pracownicy są słabo motywowani i mają związane ręce. Stąd zwykle bierze się niesprawność organizacji.

Wąskie gardła firmy często bywają niewidoczne, zwłaszcza jeśli patrzy się na nią z poziomu zarządzających. Jednak to wcale nie oznacza, że liderzy powinni brać pod lupę wszystko, co dzieje się w przedsiębiorstwie. Ich celem powinno być tworzenie systemu -- ram organizacyjnych, które zapewnią pracownikom swobodę i wymuszą odpowiednie postawy oraz działania. W niniejszym zbiorze artykułów omawiane są projekty techniczne dobrze i źle skonstruowanych firm. Można tu znaleźć następujące zagadnienia:

  • stymulowanie przedsiębiorczości wśród pracowników;
  • określanie zakresów zadań, odpowiedzialności i kontroli dla różnych stanowisk pracy;
  • tworzenie takiej architektury organizacyjnej, która promuje pracę zespołową;
  • przekładanie ogólnych strategii na zadania operacyjne;
  • dzielenie organizacji na centra zysków i centra kosztów;
  • walka z firmową biurokracją.

Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. W książkach z serii Harvard Business Review zawarte są wiodące myśli i przełomowe koncepcje najlepszych autorów -- wiedza, która nie jest jeszcze szeroko rozpowszechniona, ale już teraz rewolucjonizuje nasze myślenie o sprawach biznesu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Stwórz ramy, a system ruszy

Ludzie są dla nas najważniejsi -- ta deklaracja zarządzających to często puste słowa. Szara rzeczywistość jest taka, że pracownicy są słabo motywowani i mają związane ręce. Stąd zwykle bierze się niesprawność organizacji.

Wąskie gardła firmy często bywają niewidoczne, zwłaszcza jeśli patrzy się na nią z poziomu zarządzających. Jednak to wcale nie oznacza, że liderzy powinni brać pod lupę wszystko, co dzieje się w przedsiębiorstwie. Ich celem powinno być tworzenie systemu -- ram organizacyjnych, które zapewnią pracownikom swobodę i wymuszą odpowiednie postawy oraz działania. W niniejszym zbiorze artykułów omawiane są projekty techniczne dobrze i źle skonstruowanych firm. Można tu znaleźć następujące zagadnienia:

  • stymulowanie przedsiębiorczości wśród pracowników;
  • określanie zakresów zadań, odpowiedzialności i kontroli dla różnych stanowisk pracy;
  • tworzenie takiej architektury organizacyjnej, która promuje pracę zespołową;
  • przekładanie ogólnych strategii na zadania operacyjne;
  • dzielenie organizacji na centra zysków i centra kosztów;
  • walka z firmową biurokracją.

Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. W książkach z serii Harvard Business Review zawarte są wiodące myśli i przełomowe koncepcje najlepszych autorów -- wiedza, która nie jest jeszcze szeroko rozpowszechniona, ale już teraz rewolucjonizuje nasze myślenie o sprawach biznesu.

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Twarda

ID: 9788324609086

Wydawnictwo: Onepress

Twarda z o... , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 16.28 zł 58.65 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Twarda z o... , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 42.99 zł 69.00 zł

Twarda z o... , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 62.89 zł 56.99 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Taniej o 0.33 zł 29.00 zł

Inne książki: Biznes, ekonomia, marketing

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 52.52 zł 59.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 49.67 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 29.33 zł 69.97 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 52.63 zł 49.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 36.90 zł 49.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 8.90 zł 58.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 33.58 zł 89.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info