Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Narodowy bestseller Haruki Murakamiego, unikalny tom - dwa w jednym, zawiera pierwszą powieść Murakamiego. Po jednej stronie możemy przeczytać „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973”. Po odwróceniu książki można przeczytać jego drugą powieść, „Pinball, 1973”. Każda książka ma własną, zachwycającą okładkę.
Wiosną 1978 roku młody Haruki Murakami usiadł przy kuchennym stole i zaczął pisać. Rezultat: dwie niezwykłe krótkie powieści - „Słuchaj pieśni wiatru” i „Pinball, 1973” - które zapoczątkowały karierę jednego z najbardziej uznanych autorów naszych czasów.
Te potężne, czasem surrealistyczne utwory o dwóch młodych mężczyznach wkraczających w wiek dojrzały - bezimiennym narratorze i jego przyjacielu Szczurze - są historiami o samotności, obsesji i erotyzmie. Noszą one wszystkie znamiona późniejszych książek Murakamiego.
Lektura daje nam fascynujący wgląd w początki kariery wielkiego pisarza.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Narodowy bestseller Haruki Murakamiego, unikalny tom - dwa w jednym, zawiera pierwszą powieść Murakamiego. Po jednej stronie możemy przeczytać „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973”. Po odwróceniu książki można przeczytać jego drugą powieść, „Pinball, 1973”. Każda książka ma własną, zachwycającą okładkę.
Wiosną 1978 roku młody Haruki Murakami usiadł przy kuchennym stole i zaczął pisać. Rezultat: dwie niezwykłe krótkie powieści - „Słuchaj pieśni wiatru” i „Pinball, 1973” - które zapoczątkowały karierę jednego z najbardziej uznanych autorów naszych czasów.
Te potężne, czasem surrealistyczne utwory o dwóch młodych mężczyznach wkraczających w wiek dojrzały - bezimiennym narratorze i jego przyjacielu Szczurze - są historiami o samotności, obsesji i erotyzmie. Noszą one wszystkie znamiona późniejszych książek Murakamiego.
Lektura daje nam fascynujący wgląd w początki kariery wielkiego pisarza.
Szczegóły
Wydania
Opinie
Książki autora
Podobne
Dla Ciebie
Książki z kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Dane producenta:
Inne wydania książki: Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973
14.52 zł
jak nowa
-
14.52 zł
jak nowa
Taniej o 20.47 zł 34.99 zł
46.59 zł
nowa
-
46.59 zł
nowa
Inne książki: Haruki Murakami
Podobne produkty
Może Ci się spodobać
Inne książki z tej samej kategorii
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
880 zł
Pierwsza książka, „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973”, to katastrofa. Nie jestem nawet pewien, czy to, co przeczytałem, było czymś więcej niż tylko zlepkiem atramentu rzuconym na stronę w niezauważalnym porządku. Nie ma w tym żadnego sensu. Jest kilka dobrych tekstów, ale w większości przypominają one szczyptę soli na zabitej dechami drodze. Fabuła nie istnieje i jestem pewien, że to nie jest kompletna książka. Nie zdziwiłbym się ani trochę, gdyby Murakami wyznał, że ktoś namówił go do opublikowania jednej z jego niedokończonych powieści.
Są ludzie, tacy jak ja, którzy pójdą na krańce ziemi, aby znaleźć materiały, które nie zostały opublikowane, tylko dlatego, że chcą poznać cały dorobek danej osoby. Zanim ukazał się ten dwutomowy zbiór, jedynym sposobem na zdobycie tych opowiadań były nielegalne środki. Sądzę, że aby ukrócić takie działania, wydawnictwo Knopf zdecydowało się na ponowną publikację, ponieważ wiedziało, że zawsze znajdzie się sposób na zdobycie lektury.
Przejdźmy do drugiego tomu, „Pinball. 1973”, który jest nierozerwalnie połączony z pierwszą książką. Niewiele brakowało, żebym zrezygnował z tej książki po dwudziestu stronach. Prawie się poddałem i odłożyłem ją na półkę na czas nieokreślony. Rozwlekła proza, brak logicznej struktury, całe strony, które prowadziły donikąd... Dopiero 40 stron przed końcem książki zrobiło się dobrze. To znaczy naprawdę dobrze. Murakami, którego zdążyłem poznać i pokochać, zaczął się przebijać, aż w końcu wybuchł w całej swojej epickiej chwale. Oszałamiające metafory, surrealistyczne wydarzenia, pięknie oddane opisy. Byłem tak szczęśliwy, że chciałem wybaczyć poprzednie 190 stron i dać tej książce pięć gwiazdek.
Ale nie zamierzam tego zrobić, nie byłoby to w porządku. Czuję, że danie tej książce wszystkich gwiazdek byłoby złamaniem zaufania społeczności. Ale te ostatnie 40 stron to złoto, panie i panowie.
Czytając tę książkę, można zobaczyć dokładny moment, w którym Murakami doszedł do głosu. Dokładnie tę stronę, na której prawdopodobnie zatrzymał się i powiedział: "Spróbuję czegoś szalonego". Bo te ostatnie 40 stron wypełnione jest tym, co fani Murakamiego uwielbiają. Tak więc, koniec końców, tak, ta książka jest warta przeczytania.
„Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973” - zdecydowanie nie jest to dobra lektura na rozpoczęcie przygody z tym autorem, ale interesująca książka dla zagorzałych fanów.
Opowiadają o anomii i samotności w młodości. Dwaj młodzi mężczyźni, dwudziestolatkowie usiłują odnaleźć sens i rolę w życiu. Obaj mają dziewczyny - narrator mieszka z dwiema identycznymi bliźniaczkami, ale nie ma między nimi prawdziwej miłości. Ich życie jest samotne i pozbawione celu, wałęsają się bez ambicji, palą i piją. W obu historiach pewną rolę odgrywa chiński barman. W swoich postawach obaj młodzi mężczyźni są do siebie bardzo podobni. Nie ma w nich nic dramatycznego ani porywającego. A jednak styl Murakamiego chwyta i utrzymuje uwagę.
„Pinball” druga z początkowych powieści, połączona z „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973”, ma bardziej tradycyjną strukturę fabularną. Narrator i jego przyjaciel rozpoczęli działalność jako niezależny tłumacz z angielskiego i francuskiego na język japoński. Narrator ma obsesję na punkcie wczesnej gry pinball. Opowiada nam trochę o historii tej gry i pierwszych wynalazcach. Kiedy salon gier zostaje zburzony, maszyna, która najbardziej przypadła mu do gustu, znika, a narrator kontaktuje się z innym obsesyjnym graczem w pinball, by odnaleźć starą maszynę.
W międzyczasie mieszka z bliźniakami i opowiada nam o swoich wspomnieniach z japońskiego ruchu studenckiego oraz o byłej dziewczynie, która się powiesiła. Pojawiają się ikony kultury zachodniej, zwłaszcza amerykańskiej, w tym alkohole, muzyka i programy telewizyjne. I, jak to często bywa w opowiadaniach Murakamiego, pojawia się w nich aspekt surrealistyczny, a nawet science fiction, ponieważ pisze on o tym, że niektórzy ludzie pochodzą z innych planet i wciąż przystosowują się do ziemskiego środowiska.
Książka „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973” rozpoczyna się esejem Murakamiego, w którym opowiada on, jak zaczął pisać, gdy podczas meczu baseballowego uderzyła go "błyskawica": "Hej, mogę napisać powieść!". Wspomina o tym, jak jego pierwsze szkice były "płaskie", więc pisał po angielsku, w którym nie był wtedy wcale biegły, a potem tłumaczył tekst z powrotem na japoński.
Uważam, że są to dobre historie, które przyciągnęły moją uwagę i warto poświęcić im kilka chwil.
Pierwsza książka, „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973”, to katastrofa. Nie jestem nawet pewien, czy to, co przeczytałem, było czymś więcej niż tylko zlepkiem atramentu rzuconym na stronę w niezauważalnym porządku. Nie ma w tym żadnego sensu. Jest kilka dobrych tekstów, ale w większości przypominają one szczyptę soli na zabitej dechami drodze. Fabuła nie istnieje i jestem pewien, że to nie jest kompletna książka. Nie zdziwiłbym się ani trochę, gdyby Murakami wyznał, że ktoś namówił go do opublikowania jednej z jego niedokończonych powieści.
Są ludzie, tacy jak ja, którzy pójdą na krańce ziemi, aby znaleźć materiały, które nie zostały opublikowane, tylko dlatego, że chcą poznać cały dorobek danej osoby. Zanim ukazał się ten dwutomowy zbiór, jedynym sposobem na zdobycie tych opowiadań były nielegalne środki. Sądzę, że aby ukrócić takie działania, wydawnictwo Knopf zdecydowało się na ponowną publikację, ponieważ wiedziało, że zawsze znajdzie się sposób na zdobycie lektury.
Przejdźmy do drugiego tomu, „Pinball. 1973”, który jest nierozerwalnie połączony z pierwszą książką. Niewiele brakowało, żebym zrezygnował z tej książki po dwudziestu stronach. Prawie się poddałem i odłożyłem ją na półkę na czas nieokreślony. Rozwlekła proza, brak logicznej struktury, całe strony, które prowadziły donikąd... Dopiero 40 stron przed końcem książki zrobiło się dobrze. To znaczy naprawdę dobrze. Murakami, którego zdążyłem poznać i pokochać, zaczął się przebijać, aż w końcu wybuchł w całej swojej epickiej chwale. Oszałamiające metafory, surrealistyczne wydarzenia, pięknie oddane opisy. Byłem tak szczęśliwy, że chciałem wybaczyć poprzednie 190 stron i dać tej książce pięć gwiazdek.
Ale nie zamierzam tego zrobić, nie byłoby to w porządku. Czuję, że danie tej książce wszystkich gwiazdek byłoby złamaniem zaufania społeczności. Ale te ostatnie 40 stron to złoto, panie i panowie.
Czytając tę książkę, można zobaczyć dokładny moment, w którym Murakami doszedł do głosu. Dokładnie tę stronę, na której prawdopodobnie zatrzymał się i powiedział: "Spróbuję czegoś szalonego". Bo te ostatnie 40 stron wypełnione jest tym, co fani Murakamiego uwielbiają. Tak więc, koniec końców, tak, ta książka jest warta przeczytania.
„Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973” - zdecydowanie nie jest to dobra lektura na rozpoczęcie przygody z tym autorem, ale interesująca książka dla zagorzałych fanów.
Opowiadają o anomii i samotności w młodości. Dwaj młodzi mężczyźni, dwudziestolatkowie usiłują odnaleźć sens i rolę w życiu. Obaj mają dziewczyny - narrator mieszka z dwiema identycznymi bliźniaczkami, ale nie ma między nimi prawdziwej miłości. Ich życie jest samotne i pozbawione celu, wałęsają się bez ambicji, palą i piją. W obu historiach pewną rolę odgrywa chiński barman. W swoich postawach obaj młodzi mężczyźni są do siebie bardzo podobni. Nie ma w nich nic dramatycznego ani porywającego. A jednak styl Murakamiego chwyta i utrzymuje uwagę.
„Pinball” druga z początkowych powieści, połączona z „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973”, ma bardziej tradycyjną strukturę fabularną. Narrator i jego przyjaciel rozpoczęli działalność jako niezależny tłumacz z angielskiego i francuskiego na język japoński. Narrator ma obsesję na punkcie wczesnej gry pinball. Opowiada nam trochę o historii tej gry i pierwszych wynalazcach. Kiedy salon gier zostaje zburzony, maszyna, która najbardziej przypadła mu do gustu, znika, a narrator kontaktuje się z innym obsesyjnym graczem w pinball, by odnaleźć starą maszynę.
W międzyczasie mieszka z bliźniakami i opowiada nam o swoich wspomnieniach z japońskiego ruchu studenckiego oraz o byłej dziewczynie, która się powiesiła. Pojawiają się ikony kultury zachodniej, zwłaszcza amerykańskiej, w tym alkohole, muzyka i programy telewizyjne. I, jak to często bywa w opowiadaniach Murakamiego, pojawia się w nich aspekt surrealistyczny, a nawet science fiction, ponieważ pisze on o tym, że niektórzy ludzie pochodzą z innych planet i wciąż przystosowują się do ziemskiego środowiska.
Książka „Słuchaj pieśni wiatru. Flipper roku 1973” rozpoczyna się esejem Murakamiego, w którym opowiada on, jak zaczął pisać, gdy podczas meczu baseballowego uderzyła go "błyskawica": "Hej, mogę napisać powieść!". Wspomina o tym, jak jego pierwsze szkice były "płaskie", więc pisał po angielsku, w którym nie był wtedy wcale biegły, a potem tłumaczył tekst z powrotem na japoński.
Uważam, że są to dobre historie, które przyciągnęły moją uwagę i warto poświęcić im kilka chwil.
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa od 190 zł
ORLEN Paczka
12.99 zł
Darmowa od 190 zł
Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP
12.99 zł
Darmowa od 190 zł
DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru
9.99 zł
Darmowa od 190 zł
Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne
12.99 zł
Darmowa od 190 zł
GLS U Ciebie - Kurier
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier DHL
14.99 zł
Darmowa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Punkt odbioru (Dębica)
2.99 zł
Darmowa od 190 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata

Zwykły przelew