Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ryzyko jako warunek rozwoju Transformatywne aspekty edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jednym z istotnych wyzwań, przed którymi stoi współczesna pedagogika, jest jej tendencja do izolowania się od innych dziedzin humanistycznych, takich jak filozofia. Redaktorzy tej książki przeciwdziałają temu zjawisku, dowodząc korzyści płynących z łączenia pedagogiki z hermeneutyką, psychoanalizą, socjologią i naukami o kulturze. Te dyscypliny wzbogacają pedagogikę o koncepcje dotyczące ludzkiej podmiotowości i relacji z Innością, oferując cenne inspiracje. Dzięki temu możliwe jest wypracowanie innowacyjnego modelu wychowawczego, w którym pedagog jest postrzegany jako twórca, a nie manipulator. W tym podejściu wychowanek uznawany jest za jednostkę wolną i zdolną do samodzielnych decyzji, co sprzyja jego autentycznemu rozwojowi oraz kształtowaniu własnej tożsamości, mimo związanych z tym wyzwań.
Zbiór esejów zamieszczonych w tej książce jednoczy wspólna wizja edukacji, mimo że każdy z autorów odwołuje się do odmiennych tradycji filozoficznych i humanistycznych. To właśnie nadaje tej publikacji unikalny charakter, przypominając o podstawowych, często zapomnianych zasadach pedagogiki. Profesor Paweł Dybel wskazuje, że w kontekście dzisiejszego, nieprzewidywalnego świata, kategoria ryzyka powinna być centralnym punktem naukowej refleksji. Hermeneutyczny dyskurs oferuje czytelnikowi bogactwo interpretacyjne rzeczywistości i pobudza do stawiania głębokich pytań egzystencjalnych. Książka wyróżnia się swoją różnorodnością, wynikającą z odejścia od tradycyjnych granic dyscyplin, oraz podejmuje wyzwanie transformacji, co zachęca do lepszego zrozumienia natury ludzkiej. Profesor Ryszarda Cierzniewska podkreśla, że teksty w tym zbiorze są prowokujące i otwierają nowe perspektywy w pedagogicznym dyskursie, inspirując czytelników do nieustannego poszukiwania głębszego zrozumienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jednym z istotnych wyzwań, przed którymi stoi współczesna pedagogika, jest jej tendencja do izolowania się od innych dziedzin humanistycznych, takich jak filozofia. Redaktorzy tej książki przeciwdziałają temu zjawisku, dowodząc korzyści płynących z łączenia pedagogiki z hermeneutyką, psychoanalizą, socjologią i naukami o kulturze. Te dyscypliny wzbogacają pedagogikę o koncepcje dotyczące ludzkiej podmiotowości i relacji z Innością, oferując cenne inspiracje. Dzięki temu możliwe jest wypracowanie innowacyjnego modelu wychowawczego, w którym pedagog jest postrzegany jako twórca, a nie manipulator. W tym podejściu wychowanek uznawany jest za jednostkę wolną i zdolną do samodzielnych decyzji, co sprzyja jego autentycznemu rozwojowi oraz kształtowaniu własnej tożsamości, mimo związanych z tym wyzwań.
Zbiór esejów zamieszczonych w tej książce jednoczy wspólna wizja edukacji, mimo że każdy z autorów odwołuje się do odmiennych tradycji filozoficznych i humanistycznych. To właśnie nadaje tej publikacji unikalny charakter, przypominając o podstawowych, często zapomnianych zasadach pedagogiki. Profesor Paweł Dybel wskazuje, że w kontekście dzisiejszego, nieprzewidywalnego świata, kategoria ryzyka powinna być centralnym punktem naukowej refleksji. Hermeneutyczny dyskurs oferuje czytelnikowi bogactwo interpretacyjne rzeczywistości i pobudza do stawiania głębokich pytań egzystencjalnych. Książka wyróżnia się swoją różnorodnością, wynikającą z odejścia od tradycyjnych granic dyscyplin, oraz podejmuje wyzwanie transformacji, co zachęca do lepszego zrozumienia natury ludzkiej. Profesor Ryszarda Cierzniewska podkreśla, że teksty w tym zbiorze są prowokujące i otwierają nowe perspektywy w pedagogicznym dyskursie, inspirując czytelników do nieustannego poszukiwania głębszego zrozumienia.
