InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zawiera podstawy wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacji
wraz z opisem ich symptomatologii i kryteriów diagnostycznych,
w tym tych, które pozwolą odróżnić to zaburzenie od innych, podobnych.
Autorzy przedstawili krótki zarys rozwoju wiedzy na temat DCD i zmian
zachodzących w rozumieniu ich istoty, uwarunkowania etiologiczne oraz
rozwój i powiązania z innymi sferami funkcjonalnymi człowieka: percepcją
wzrokową, słuchową oraz złożoną i wielomodalną aktywnością związaną
z czynnościami mowy.
Publikacja adresowana jest do nauczycieli
przedszkoli, szkół, terapeutów zajęciowych, terapeutów wczesnej interwencji,
wczesnego wspomagania, rodziców. Czytelnik może ją wykorzystać również
w swojej pracy zarówno do diagnozy (narzędzia diagnostyczne,
kwestionariusze, wskazówki do obserwacji), jak i wsparcia
w codziennych czynnościach poprzez zwrócenie uwagi na występujące problemy
z koordynacją, oraz do konkretnych działań wspomagająco-terapeutycznych,
podnoszących efektywność procesu koordynacji ruchowej i podnoszących
jakość życia osób doświadczających problemu niezręczności, niezborności czy
wręcz niezdarności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zawiera podstawy wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacji
wraz z opisem ich symptomatologii i kryteriów diagnostycznych,
w tym tych, które pozwolą odróżnić to zaburzenie od innych, podobnych.
Autorzy przedstawili krótki zarys rozwoju wiedzy na temat DCD i zmian
zachodzących w rozumieniu ich istoty, uwarunkowania etiologiczne oraz
rozwój i powiązania z innymi sferami funkcjonalnymi człowieka: percepcją
wzrokową, słuchową oraz złożoną i wielomodalną aktywnością związaną
z czynnościami mowy.
Publikacja adresowana jest do nauczycieli
przedszkoli, szkół, terapeutów zajęciowych, terapeutów wczesnej interwencji,
wczesnego wspomagania, rodziców. Czytelnik może ją wykorzystać również
w swojej pracy zarówno do diagnozy (narzędzia diagnostyczne,
kwestionariusze, wskazówki do obserwacji), jak i wsparcia
w codziennych czynnościach poprzez zwrócenie uwagi na występujące problemy
z koordynacją, oraz do konkretnych działań wspomagająco-terapeutycznych,
podnoszących efektywność procesu koordynacji ruchowej i podnoszących
jakość życia osób doświadczających problemu niezręczności, niezborności czy
wręcz niezdarności.