Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Większość rodziców jest świadoma, kiedy ich dziecko powinno zacząć samodzielnie siadać, chodzić, mówić, a także kiedy mogą zacząć wyrastać i wypadać mu zęby. Niewiele osób jednak zastanawia się nad podstawowymi zasadami i przyczynami rozwoju psychicznego dziecka, które są ściśle powiązane z fizycznym wzrostem. Ta książka jest skierowana do rodziców, psychologów, lekarzy, studentów oraz wszystkich mających kontakt z dziećmi. Dokładnie analizuje zmiany w zachowaniu od narodzin do dziesiątego roku życia, omawiając zarówno naturalnie występujące trudności, jak i te, które mogą potrzebować wsparcia z zewnątrz. To już kolejne wydanie pierwszej publikacji w Polsce, która od lat pomaga rozwiewać wątpliwości, łącząc codzienne obserwacje z naukowymi teoriami prawidłowego rozwoju dzieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Większość rodziców jest świadoma, kiedy ich dziecko powinno zacząć samodzielnie siadać, chodzić, mówić, a także kiedy mogą zacząć wyrastać i wypadać mu zęby. Niewiele osób jednak zastanawia się nad podstawowymi zasadami i przyczynami rozwoju psychicznego dziecka, które są ściśle powiązane z fizycznym wzrostem. Ta książka jest skierowana do rodziców, psychologów, lekarzy, studentów oraz wszystkich mających kontakt z dziećmi. Dokładnie analizuje zmiany w zachowaniu od narodzin do dziesiątego roku życia, omawiając zarówno naturalnie występujące trudności, jak i te, które mogą potrzebować wsparcia z zewnątrz. To już kolejne wydanie pierwszej publikacji w Polsce, która od lat pomaga rozwiewać wątpliwości, łącząc codzienne obserwacje z naukowymi teoriami prawidłowego rozwoju dzieci.
