Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Różnice kulturowe w biznesie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dobie globalizacji, kultura różnych krajów nadal odgrywa istotną rolę, wpływając na wiele aspektów życia codziennego, w tym na relacje biznesowe i międzypracownicze. Dla Europejczyków drobne gesty, takie jak wręczenie kwiatów czy prezentu, mogą wydawać się przyjacielskie i sympatyczne. Jednak w niektórych krajach takie gesty mogą zostać źle odebrane i potraktowane jako brak dobrych manier.
Ta książka oferuje wnikliwe odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące różnic kulturowych. Zastanawia się nad tym, jakie są najważniejsze różnice kulturowe i jakie mają one znaczenie w komunikacji biznesowej oraz poza nią. Omawia też związki między religią a działalnością biznesową oraz jak radzić sobie z szokiem kulturowym. Analizuje różnice między kulturami protransakcyjnymi a propartnerskimi oraz bada, dlaczego w niektórych krajach czas jest traktowany jako pieniądz, a w innych nie.
Czy wiesz, że uniesiony kciuk w Grecji to gest obraźliwy? Albo że wręczenie podarunku składającego się z czterech części może być niewłaściwe w Japonii? Dowiesz się, dlaczego niektóre piętra w krajach Dalekiego Wschodu są pomijane w numeracji i dlaczego Arabowie preferują intensywny kontakt wzrokowy podczas rozmowy. Książka porusza również kwestie nierówności płci w biznesie w różnych krajach, rozważa, gdzie rozmowy biznesowe są często podlane alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość, oraz czy dar od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności.
Dzięki tej lekturze zrozumiesz, jakie kwiaty mogą być niewłaściwe w różnych kulturach, co pomoże uniknąć nieporozumień i zbudować lepsze relacje międzynarodowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
59.28 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 4
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 4 szt.
W dobie globalizacji, kultura różnych krajów nadal odgrywa istotną rolę, wpływając na wiele aspektów życia codziennego, w tym na relacje biznesowe i międzypracownicze. Dla Europejczyków drobne gesty, takie jak wręczenie kwiatów czy prezentu, mogą wydawać się przyjacielskie i sympatyczne. Jednak w niektórych krajach takie gesty mogą zostać źle odebrane i potraktowane jako brak dobrych manier.
Ta książka oferuje wnikliwe odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące różnic kulturowych. Zastanawia się nad tym, jakie są najważniejsze różnice kulturowe i jakie mają one znaczenie w komunikacji biznesowej oraz poza nią. Omawia też związki między religią a działalnością biznesową oraz jak radzić sobie z szokiem kulturowym. Analizuje różnice między kulturami protransakcyjnymi a propartnerskimi oraz bada, dlaczego w niektórych krajach czas jest traktowany jako pieniądz, a w innych nie.
Czy wiesz, że uniesiony kciuk w Grecji to gest obraźliwy? Albo że wręczenie podarunku składającego się z czterech części może być niewłaściwe w Japonii? Dowiesz się, dlaczego niektóre piętra w krajach Dalekiego Wschodu są pomijane w numeracji i dlaczego Arabowie preferują intensywny kontakt wzrokowy podczas rozmowy. Książka porusza również kwestie nierówności płci w biznesie w różnych krajach, rozważa, gdzie rozmowy biznesowe są często podlane alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość, oraz czy dar od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności.
Dzięki tej lekturze zrozumiesz, jakie kwiaty mogą być niewłaściwe w różnych kulturach, co pomoże uniknąć nieporozumień i zbudować lepsze relacje międzynarodowe.