Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozgrywka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest wydana w twardej oprawie z wyraźnym alpejskim motywem na wyklejce, a krawędzie jej stron mienią się żywą czerwienią. Historia zaczyna się, gdy grupa przyjaciół gromadzi się w opuszczonym schronisku, otoczonym majestatycznymi górami. To tam rozpoczyna się niebezpieczna gra, zamieniająca ten górski azyl w prawdziwe wyzwanie rodem z escape roomu.
Milla, główna bohaterka, nie jest w stanie odmówić zaproszenia na spotkanie z dawnymi przyjaciółmi w miejscu związanym z jej dawnymi sukcesami sportowymi, zwłaszcza że zaproszenie wydaje się pochodzić od kogoś bliskiego jej sercu. Spotyka tam Curtisa, Dale’a, Heather i Brenta, z którymi nie widziała się od dekady, od pamiętnych zawodów snowboardowych, po których Saskia tajemniczo zniknęła.
Piątka przyjaciół oczekiwała spokojnego weekendu w górskich okolicznościach, ale szybko przekonują się, że coś jest nie tak. Środy komunikacji zewnętrznej – telefony i kolejka górska – nagle przestają działać, a w kominku zamiast płomieni przed nimi ląduje zestaw reguł gry, który wymusi na nich ujawnienie skrywanych tajemnic i odsłoni prawdę o dniu feralnych zawodów.
Spotkanie, choć zagadkowe, szybko przybiera nieoczekiwany obrót, a odnalezienie organizatora staje się kwestią przetrwania, zwłaszcza że zbliżająca się zamieć zamyka im ostatnią drogę ucieczki. W tej odizolowanej lokalizacji, pod nieskazitelnym alpejskim lodowcem, ukryte prawdy sprzed lat w końcu ujrzą światło dzienne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest wydana w twardej oprawie z wyraźnym alpejskim motywem na wyklejce, a krawędzie jej stron mienią się żywą czerwienią. Historia zaczyna się, gdy grupa przyjaciół gromadzi się w opuszczonym schronisku, otoczonym majestatycznymi górami. To tam rozpoczyna się niebezpieczna gra, zamieniająca ten górski azyl w prawdziwe wyzwanie rodem z escape roomu.
Milla, główna bohaterka, nie jest w stanie odmówić zaproszenia na spotkanie z dawnymi przyjaciółmi w miejscu związanym z jej dawnymi sukcesami sportowymi, zwłaszcza że zaproszenie wydaje się pochodzić od kogoś bliskiego jej sercu. Spotyka tam Curtisa, Dale’a, Heather i Brenta, z którymi nie widziała się od dekady, od pamiętnych zawodów snowboardowych, po których Saskia tajemniczo zniknęła.
Piątka przyjaciół oczekiwała spokojnego weekendu w górskich okolicznościach, ale szybko przekonują się, że coś jest nie tak. Środy komunikacji zewnętrznej – telefony i kolejka górska – nagle przestają działać, a w kominku zamiast płomieni przed nimi ląduje zestaw reguł gry, który wymusi na nich ujawnienie skrywanych tajemnic i odsłoni prawdę o dniu feralnych zawodów.
Spotkanie, choć zagadkowe, szybko przybiera nieoczekiwany obrót, a odnalezienie organizatora staje się kwestią przetrwania, zwłaszcza że zbliżająca się zamieć zamyka im ostatnią drogę ucieczki. W tej odizolowanej lokalizacji, pod nieskazitelnym alpejskim lodowcem, ukryte prawdy sprzed lat w końcu ujrzą światło dzienne.
