Książka - Reklama. Podręcznik

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Reklama. Podręcznik

Reklama. Podręcznik

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Publikacja "Reklama. Podręcznik" przeznaczona jest dla uczniów klas szkoły średniej. Dzięki niej młodzież będzie w stanie zrozumieć znaczenie i funkcjonowanie reklamy oraz zrobić pierwsze kroki w kierunku współpracy z agencją reklamową.

Podręcznik spełnia wszystkie wymogi obowiązującego programu nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej. Publikacja została wzbogacona o treści uzupełniające i materiał występujący w szkołach policealnych o profilu reklamowym. Całość składa się z jedenastu starannie zaplanowanych rozdziałów, które krok po kroku przedstawią wszystkie najważniejsze zagadnienia.

W publikacji "Reklama. Podręcznik" znajduje się wiele istotnych wiadomości, które pozwolą uczniowi lepiej zrozumieć świat medialny. Szczegółowo omówiona została budowa przekazu reklamowego, a także cele i klasyfikacje reklamy. Wszystko to w oparciu o jej media i nośniki. Robert Nowacki zadbał również o wyjaśnienie technik liternictwa. Publikacja pomaga także w nauce programowania działalności reklamowej i poznaniu metod oceny efektywności i skuteczności reklamy.

Robert Nowacki zakończył podręcznik trzema rozdziałami, które szczegółowy przedstawiają tematykę psychologii oddziaływania reklamy. Omawia w nich nie tylko wpływ reklamy na ludzi, ale również tajniki współpracy z agencjami reklamowymi. Starannie przedstawia również pozostałe istotne kwestie, takie jak prawo, etyka czy estetyka w reklamie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Publikacja "Reklama. Podręcznik" przeznaczona jest dla uczniów klas szkoły średniej. Dzięki niej młodzież będzie w stanie zrozumieć znaczenie i funkcjonowanie reklamy oraz zrobić pierwsze kroki w kierunku współpracy z agencją reklamową.

Podręcznik spełnia wszystkie wymogi obowiązującego programu nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej. Publikacja została wzbogacona o treści uzupełniające i materiał występujący w szkołach policealnych o profilu reklamowym. Całość składa się z jedenastu starannie zaplanowanych rozdziałów, które krok po kroku przedstawią wszystkie najważniejsze zagadnienia.

W publikacji "Reklama. Podręcznik" znajduje się wiele istotnych wiadomości, które pozwolą uczniowi lepiej zrozumieć świat medialny. Szczegółowo omówiona została budowa przekazu reklamowego, a także cele i klasyfikacje reklamy. Wszystko to w oparciu o jej media i nośniki. Robert Nowacki zadbał również o wyjaśnienie technik liternictwa. Publikacja pomaga także w nauce programowania działalności reklamowej i poznaniu metod oceny efektywności i skuteczności reklamy.

Robert Nowacki zakończył podręcznik trzema rozdziałami, które szczegółowy przedstawiają tematykę psychologii oddziaływania reklamy. Omawia w nich nie tylko wpływ reklamy na ludzi, ale również tajniki współpracy z agencjami reklamowymi. Starannie przedstawia również pozostałe istotne kwestie, takie jak prawo, etyka czy estetyka w reklamie.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 8.31 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 272

Rok wydania: 2005

Rozmiar: 16 x 23 mm

ID: 9788372515421

Autorzy: Robert Nowacki

Wydawnictwo: Difin

Powiązane tagi:

Książki o podatkach

Inne książki: Robert Nowacki

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 27.21 zł 39.90 zł

272 , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 26.69 zł 35.00 zł

Inne książki: Przedmioty zawodowe

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Używana
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info