Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reklama. Podręcznik
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Reklama. Podręcznik" skierowana jest do młodzieży uczęszczającej do szkół średnich, dostarczając im solidnej podstawy teoretycznej na temat reklamy. Dzięki tej publikacji uczniowie mogą lepiej zrozumieć rolę i działanie reklamy, a także zdobyć umiejętności potrzebne do podjęcia współpracy z agencjami reklamowymi.
Podręcznik został opracowany zgodnie z wymaganiami programowymi obowiązującymi w przedmiocie "Reklama" w szkołach średnich, zawierając również dodatkowe materiały, które są stosowane w kursach policealnych o profilu reklamowym. Książka składa się z jedenastu starannie przygotowanych rozdziałów, które szczegółowo wprowadzają uczniów w kluczowe zagadnienia związane z reklamą.
W tej publikacji znajdziemy wiele cennych informacji z dziedziny mediów, które pomogą młodzieży zrozumieć kompleksowy świat reklamy. Szczegółowo omówione zostały różne aspekty przekazu reklamowego, cele i klasyfikacje reklamy, które są rozpatrywane w kontekście różnych mediów i nośników. Robert Nowacki położył duży nacisk na zrozumienie technik literniczych i programowania działań reklamowych oraz na metody oceny jej efektywności i skuteczności.
Ostatnie trzy rozdziały Nowacki poświęcił psychologicznym aspektom działania reklamy, koncentrując się na jej wpływie na odbiorców oraz współpracę z agencjami. Wnikliwie bada również kwestie prawne, etyczne oraz estetyczne związane z reklamą, tworząc kompleksowy obraz tego, jak funkcjonuje współczesna reklama.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Reklama. Podręcznik" skierowana jest do młodzieży uczęszczającej do szkół średnich, dostarczając im solidnej podstawy teoretycznej na temat reklamy. Dzięki tej publikacji uczniowie mogą lepiej zrozumieć rolę i działanie reklamy, a także zdobyć umiejętności potrzebne do podjęcia współpracy z agencjami reklamowymi.
Podręcznik został opracowany zgodnie z wymaganiami programowymi obowiązującymi w przedmiocie "Reklama" w szkołach średnich, zawierając również dodatkowe materiały, które są stosowane w kursach policealnych o profilu reklamowym. Książka składa się z jedenastu starannie przygotowanych rozdziałów, które szczegółowo wprowadzają uczniów w kluczowe zagadnienia związane z reklamą.
W tej publikacji znajdziemy wiele cennych informacji z dziedziny mediów, które pomogą młodzieży zrozumieć kompleksowy świat reklamy. Szczegółowo omówione zostały różne aspekty przekazu reklamowego, cele i klasyfikacje reklamy, które są rozpatrywane w kontekście różnych mediów i nośników. Robert Nowacki położył duży nacisk na zrozumienie technik literniczych i programowania działań reklamowych oraz na metody oceny jej efektywności i skuteczności.
Ostatnie trzy rozdziały Nowacki poświęcił psychologicznym aspektom działania reklamy, koncentrując się na jej wpływie na odbiorców oraz współpracę z agencjami. Wnikliwie bada również kwestie prawne, etyczne oraz estetyczne związane z reklamą, tworząc kompleksowy obraz tego, jak funkcjonuje współczesna reklama.
