Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Reklama. Podręcznik
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja "Reklama. Podręcznik" przeznaczona jest dla uczniów klas szkoły średniej. Dzięki niej młodzież będzie w stanie zrozumieć znaczenie i funkcjonowanie reklamy oraz zrobić pierwsze kroki w kierunku współpracy z agencją reklamową.
Podręcznik spełnia wszystkie wymogi obowiązującego programu nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej. Publikacja została wzbogacona o treści uzupełniające i materiał występujący w szkołach policealnych o profilu reklamowym. Całość składa się z jedenastu starannie zaplanowanych rozdziałów, które krok po kroku przedstawią wszystkie najważniejsze zagadnienia.
W publikacji "Reklama. Podręcznik" znajduje się wiele istotnych wiadomości, które pozwolą uczniowi lepiej zrozumieć świat medialny. Szczegółowo omówiona została budowa przekazu reklamowego, a także cele i klasyfikacje reklamy. Wszystko to w oparciu o jej media i nośniki. Robert Nowacki zadbał również o wyjaśnienie technik liternictwa. Publikacja pomaga także w nauce programowania działalności reklamowej i poznaniu metod oceny efektywności i skuteczności reklamy.
Robert Nowacki zakończył podręcznik trzema rozdziałami, które szczegółowy przedstawiają tematykę psychologii oddziaływania reklamy. Omawia w nich nie tylko wpływ reklamy na ludzi, ale również tajniki współpracy z agencjami reklamowymi. Starannie przedstawia również pozostałe istotne kwestie, takie jak prawo, etyka czy estetyka w reklamie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja "Reklama. Podręcznik" przeznaczona jest dla uczniów klas szkoły średniej. Dzięki niej młodzież będzie w stanie zrozumieć znaczenie i funkcjonowanie reklamy oraz zrobić pierwsze kroki w kierunku współpracy z agencją reklamową.
Podręcznik spełnia wszystkie wymogi obowiązującego programu nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej. Publikacja została wzbogacona o treści uzupełniające i materiał występujący w szkołach policealnych o profilu reklamowym. Całość składa się z jedenastu starannie zaplanowanych rozdziałów, które krok po kroku przedstawią wszystkie najważniejsze zagadnienia.
W publikacji "Reklama. Podręcznik" znajduje się wiele istotnych wiadomości, które pozwolą uczniowi lepiej zrozumieć świat medialny. Szczegółowo omówiona została budowa przekazu reklamowego, a także cele i klasyfikacje reklamy. Wszystko to w oparciu o jej media i nośniki. Robert Nowacki zadbał również o wyjaśnienie technik liternictwa. Publikacja pomaga także w nauce programowania działalności reklamowej i poznaniu metod oceny efektywności i skuteczności reklamy.
Robert Nowacki zakończył podręcznik trzema rozdziałami, które szczegółowy przedstawiają tematykę psychologii oddziaływania reklamy. Omawia w nich nie tylko wpływ reklamy na ludzi, ale również tajniki współpracy z agencjami reklamowymi. Starannie przedstawia również pozostałe istotne kwestie, takie jak prawo, etyka czy estetyka w reklamie.