InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia zbiorowa stanowi zwieńczenie projektu badawczego, realizowanego przez Centrum Badań Prawnych Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie nad Dzieckiem i Rodziną.
Praca ma charakter interdyscyplinarny, stąd odnajdujemy w niej teksty o orientacji prawniczej, socjologicznej, psychologicznej oraz pedagogicznej. Poszczególne rozdziały w języku polskim i angielskim stanowią zwięzłe analizy wybranych gwarancji ujętych w Konwencji o prawach dziecka, uchwalonej w 1989 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych.
Główny nurt rozważań koncentruje się na recepcji konwencyjnych norm do prawa krajowego i międzynarodowego. Na ich gruncie poruszony zostaje aspekt ochrony dziecka od samego poczęcia, jego podmiotowości, opieki (w tym także zastępczej), zapewnienia pomocy, integracji, edukacji, szeroko pojętego rozwoju oraz ochrony przed wyzyskiem.
Wielu autorów zwraca uwagę na trudną sytuację dzieci z niepełnosprawnościami i niedostosowanych społecznie, którym winno zapewniać się szczególną ochronę, pomoc i wsparcie. W monografii podjęto także ważny dyskurs dotyczący ochrony rodziny, harmonizujący z dobrem dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia zbiorowa stanowi zwieńczenie projektu badawczego, realizowanego przez Centrum Badań Prawnych Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie nad Dzieckiem i Rodziną.
Praca ma charakter interdyscyplinarny, stąd odnajdujemy w niej teksty o orientacji prawniczej, socjologicznej, psychologicznej oraz pedagogicznej. Poszczególne rozdziały w języku polskim i angielskim stanowią zwięzłe analizy wybranych gwarancji ujętych w Konwencji o prawach dziecka, uchwalonej w 1989 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych.
Główny nurt rozważań koncentruje się na recepcji konwencyjnych norm do prawa krajowego i międzynarodowego. Na ich gruncie poruszony zostaje aspekt ochrony dziecka od samego poczęcia, jego podmiotowości, opieki (w tym także zastępczej), zapewnienia pomocy, integracji, edukacji, szeroko pojętego rozwoju oraz ochrony przed wyzyskiem.
Wielu autorów zwraca uwagę na trudną sytuację dzieci z niepełnosprawnościami i niedostosowanych społecznie, którym winno zapewniać się szczególną ochronę, pomoc i wsparcie. W monografii podjęto także ważny dyskurs dotyczący ochrony rodziny, harmonizujący z dobrem dziecka.