Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Quo vaditis?
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom 17. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy nowej-starej dyscypliny naukowej nauki o mediach. Nie ulega wątpliwości, iż jest istotnym przyczynkiem do budowania tożsamości polskiego medioznawstwa. Ponadto skłania do integracji środowisko badaczy mediów, pochodzących przecież z różnych dyscyplin naukowych. Najważniejsze jednak jest to, iż niniejsze wydawnictwo stanowi ważny krok w drodze ku dookreśleniu terminologicznych, metodologicznych oraz teoretycznych podstaw nauk o mediach. A przecież to właśnie one stanowią o autonomiczności każdej dyscypliny naukowej.
prof. dr hab. Marek Jabłonowski (Uniwersytet Warszawski)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom 17. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy nowej-starej dyscypliny naukowej nauki o mediach. Nie ulega wątpliwości, iż jest istotnym przyczynkiem do budowania tożsamości polskiego medioznawstwa. Ponadto skłania do integracji środowisko badaczy mediów, pochodzących przecież z różnych dyscyplin naukowych. Najważniejsze jednak jest to, iż niniejsze wydawnictwo stanowi ważny krok w drodze ku dookreśleniu terminologicznych, metodologicznych oraz teoretycznych podstaw nauk o mediach. A przecież to właśnie one stanowią o autonomiczności każdej dyscypliny naukowej.
prof. dr hab. Marek Jabłonowski (Uniwersytet Warszawski)