Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PUBLIC RELATIONS NOWE TRENDY
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Public Relations Nowe Trendy", której autorami są Zbigniew Chmielewski, Karina Stasiuk-Krajewska i Dariusz Tworzydło, to publikacja oferująca dogłębne spojrzenie na współczesne techniki stosowane w public relations. Wydana przez NEWSLINE w 2013 roku, książka ta liczy 201 stron i jest dostępna w miękkiej oprawie. Zajmuje się ona analizą narzędzi PR, koncentrując się na ewolucji metod pomiaru efektywności działań w tej dziedzinie, ze szczególnym uwzględnieniem odchodzenia od tradycyjnych ekwiwalentów na rzecz bardziej zaawansowanych technik oceny materiałów medialnych. Publikacja nie pomija również znaczącego wpływu technologii cyfrowych i internetowych na decyzje społeczne, czego przykładem są protesty związane z ACTA. Oferuje ona także wgląd w rozwój współczesnych form komunikacji, omawiając tematy takie jak społeczna odpowiedzialność biznesu, która jest integralną częścią strategii PR, a jednocześnie stanowi niezależny aspekt zarządzania firmą. Dodatkowo, książka poświęca uwagę kwestii budowania wizerunku instytucji religijnych oraz eksploruje potencjał nowych portali internetowych na polskim rynku. Autorzy skupili się także na problematyce mierzenia efektów działań PR i na koncepcji employer brandingu. Dzięki oryginalnym materiałom, praca ta wzbogaca wiedzę o tworzeniu i wzmacnianiu relacji, oferując wartościowe zasoby zarówno dla teoretyków, jak i praktyków public relations.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Public Relations Nowe Trendy", której autorami są Zbigniew Chmielewski, Karina Stasiuk-Krajewska i Dariusz Tworzydło, to publikacja oferująca dogłębne spojrzenie na współczesne techniki stosowane w public relations. Wydana przez NEWSLINE w 2013 roku, książka ta liczy 201 stron i jest dostępna w miękkiej oprawie. Zajmuje się ona analizą narzędzi PR, koncentrując się na ewolucji metod pomiaru efektywności działań w tej dziedzinie, ze szczególnym uwzględnieniem odchodzenia od tradycyjnych ekwiwalentów na rzecz bardziej zaawansowanych technik oceny materiałów medialnych. Publikacja nie pomija również znaczącego wpływu technologii cyfrowych i internetowych na decyzje społeczne, czego przykładem są protesty związane z ACTA. Oferuje ona także wgląd w rozwój współczesnych form komunikacji, omawiając tematy takie jak społeczna odpowiedzialność biznesu, która jest integralną częścią strategii PR, a jednocześnie stanowi niezależny aspekt zarządzania firmą. Dodatkowo, książka poświęca uwagę kwestii budowania wizerunku instytucji religijnych oraz eksploruje potencjał nowych portali internetowych na polskim rynku. Autorzy skupili się także na problematyce mierzenia efektów działań PR i na koncepcji employer brandingu. Dzięki oryginalnym materiałom, praca ta wzbogaca wiedzę o tworzeniu i wzmacnianiu relacji, oferując wartościowe zasoby zarówno dla teoretyków, jak i praktyków public relations.
