Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten podręcznik akademicki jest przeznaczony dla studentów kierunków takich jak zarządzanie i marketing, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, politologia oraz inne nauki społeczne i studia specjalistyczne w obszarze public relations. Oferuje również teoretyczną wiedzę, która stanowi cenne uzupełnienie dla praktyków zajmujących się budowaniem wizerunku oraz komunikacją w firmach i organizacjach. Książka zawiera najnowsze informacje na temat funkcji i społecznej roli, jaką pełni public relations. Stanowi ważny głos w polskiej literaturze, inicjując dyskusję na temat konieczności analizowania PR jako zjawiska socjologicznego oraz jako dziedziny wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej, zwłaszcza w kontekście demokratyzacji procesów komunikacji społecznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten podręcznik akademicki jest przeznaczony dla studentów kierunków takich jak zarządzanie i marketing, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, politologia oraz inne nauki społeczne i studia specjalistyczne w obszarze public relations. Oferuje również teoretyczną wiedzę, która stanowi cenne uzupełnienie dla praktyków zajmujących się budowaniem wizerunku oraz komunikacją w firmach i organizacjach. Książka zawiera najnowsze informacje na temat funkcji i społecznej roli, jaką pełni public relations. Stanowi ważny głos w polskiej literaturze, inicjując dyskusję na temat konieczności analizowania PR jako zjawiska socjologicznego oraz jako dziedziny wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej, zwłaszcza w kontekście demokratyzacji procesów komunikacji społecznej.
