Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia Zarządzania w Organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy z powodzeniem ukazują psychologiczne aspekty zarządzania w kontekście organizacyjnym. Książka analizuje zarówno wewnętrzne procesy związane z funkcjonowaniem jednostki w przedsiębiorstwie, jak i zewnętrzne czynniki, które wpływają na tworzenie wizerunku i marki firmy. Struktura publikacji została podzielona na cztery główne części, co ułatwia lekturę i zrozumienie przedstawionych zagadnień. Początkowe rozdziały wprowadzają czytelnika w ogólne pojęcia dotyczące kultury organizacyjnej i wielokulturowości. W drugiej części książki omówiono tematykę zarządzania kompetencjami zawodowymi, motywowania pracowników oraz szkoleń. Kolejny segment poświęcony jest jednostce, jej zaangażowaniu oraz emocjom przeżywanym w miejscu pracy. Ostatnia część koncentruje się na budowaniu dobrego wizerunku oraz kształtowaniu marki przedsiębiorstwa.
Dzięki profesjonalnemu połączeniu psychologii z teorią organizacji, Autorzy przedstawili istotne zagadnienia dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi, poruszając takie tematy jak wielokulturowość, rozwój kariery, motywacja, emocje w miejscu pracy oraz wizerunek i reputacja firmy. Ich psychologiczne podejście przyczynia się do głębszego zrozumienia wewnętrznych procesów zachodzących w organizacjach, co wpływa na ich efektywne działanie.
Publikacja ta stanowi wartościowe źródło wiedzy dla studentów i wykładowców kierunków związanych z psychologią i zarządzaniem, szczególnie dla tych specjalizujących się w psychologii organizacji. Dodatkowo, może być cennym opracowaniem dla praktyków pragnących poszerzyć swoje spojrzenie na zarządzanie z perspektywy psychologicznej, nie ograniczając się tylko do aspektów ekonomicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy z powodzeniem ukazują psychologiczne aspekty zarządzania w kontekście organizacyjnym. Książka analizuje zarówno wewnętrzne procesy związane z funkcjonowaniem jednostki w przedsiębiorstwie, jak i zewnętrzne czynniki, które wpływają na tworzenie wizerunku i marki firmy. Struktura publikacji została podzielona na cztery główne części, co ułatwia lekturę i zrozumienie przedstawionych zagadnień. Początkowe rozdziały wprowadzają czytelnika w ogólne pojęcia dotyczące kultury organizacyjnej i wielokulturowości. W drugiej części książki omówiono tematykę zarządzania kompetencjami zawodowymi, motywowania pracowników oraz szkoleń. Kolejny segment poświęcony jest jednostce, jej zaangażowaniu oraz emocjom przeżywanym w miejscu pracy. Ostatnia część koncentruje się na budowaniu dobrego wizerunku oraz kształtowaniu marki przedsiębiorstwa.
Dzięki profesjonalnemu połączeniu psychologii z teorią organizacji, Autorzy przedstawili istotne zagadnienia dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi, poruszając takie tematy jak wielokulturowość, rozwój kariery, motywacja, emocje w miejscu pracy oraz wizerunek i reputacja firmy. Ich psychologiczne podejście przyczynia się do głębszego zrozumienia wewnętrznych procesów zachodzących w organizacjach, co wpływa na ich efektywne działanie.
Publikacja ta stanowi wartościowe źródło wiedzy dla studentów i wykładowców kierunków związanych z psychologią i zarządzaniem, szczególnie dla tych specjalizujących się w psychologii organizacji. Dodatkowo, może być cennym opracowaniem dla praktyków pragnących poszerzyć swoje spojrzenie na zarządzanie z perspektywy psychologicznej, nie ograniczając się tylko do aspektów ekonomicznych.
