Książka - Psychologia Zarządzania w Organizacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Psychologia Zarządzania w Organizacji

Psychologia Zarządzania w Organizacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Autorzy z powodzeniem ukazują psychologiczne aspekty zarządzania w kontekście organizacyjnym. Książka analizuje zarówno wewnętrzne procesy związane z funkcjonowaniem jednostki w przedsiębiorstwie, jak i zewnętrzne czynniki, które wpływają na tworzenie wizerunku i marki firmy. Struktura publikacji została podzielona na cztery główne części, co ułatwia lekturę i zrozumienie przedstawionych zagadnień. Początkowe rozdziały wprowadzają czytelnika w ogólne pojęcia dotyczące kultury organizacyjnej i wielokulturowości. W drugiej części książki omówiono tematykę zarządzania kompetencjami zawodowymi, motywowania pracowników oraz szkoleń. Kolejny segment poświęcony jest jednostce, jej zaangażowaniu oraz emocjom przeżywanym w miejscu pracy. Ostatnia część koncentruje się na budowaniu dobrego wizerunku oraz kształtowaniu marki przedsiębiorstwa.

Dzięki profesjonalnemu połączeniu psychologii z teorią organizacji, Autorzy przedstawili istotne zagadnienia dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi, poruszając takie tematy jak wielokulturowość, rozwój kariery, motywacja, emocje w miejscu pracy oraz wizerunek i reputacja firmy. Ich psychologiczne podejście przyczynia się do głębszego zrozumienia wewnętrznych procesów zachodzących w organizacjach, co wpływa na ich efektywne działanie.

Publikacja ta stanowi wartościowe źródło wiedzy dla studentów i wykładowców kierunków związanych z psychologią i zarządzaniem, szczególnie dla tych specjalizujących się w psychologii organizacji. Dodatkowo, może być cennym opracowaniem dla praktyków pragnących poszerzyć swoje spojrzenie na zarządzanie z perspektywy psychologicznej, nie ograniczając się tylko do aspektów ekonomicznych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Autorzy z powodzeniem ukazują psychologiczne aspekty zarządzania w kontekście organizacyjnym. Książka analizuje zarówno wewnętrzne procesy związane z funkcjonowaniem jednostki w przedsiębiorstwie, jak i zewnętrzne czynniki, które wpływają na tworzenie wizerunku i marki firmy. Struktura publikacji została podzielona na cztery główne części, co ułatwia lekturę i zrozumienie przedstawionych zagadnień. Początkowe rozdziały wprowadzają czytelnika w ogólne pojęcia dotyczące kultury organizacyjnej i wielokulturowości. W drugiej części książki omówiono tematykę zarządzania kompetencjami zawodowymi, motywowania pracowników oraz szkoleń. Kolejny segment poświęcony jest jednostce, jej zaangażowaniu oraz emocjom przeżywanym w miejscu pracy. Ostatnia część koncentruje się na budowaniu dobrego wizerunku oraz kształtowaniu marki przedsiębiorstwa.

Dzięki profesjonalnemu połączeniu psychologii z teorią organizacji, Autorzy przedstawili istotne zagadnienia dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi, poruszając takie tematy jak wielokulturowość, rozwój kariery, motywacja, emocje w miejscu pracy oraz wizerunek i reputacja firmy. Ich psychologiczne podejście przyczynia się do głębszego zrozumienia wewnętrznych procesów zachodzących w organizacjach, co wpływa na ich efektywne działanie.

Publikacja ta stanowi wartościowe źródło wiedzy dla studentów i wykładowców kierunków związanych z psychologią i zarządzaniem, szczególnie dla tych specjalizujących się w psychologii organizacji. Dodatkowo, może być cennym opracowaniem dla praktyków pragnących poszerzyć swoje spojrzenie na zarządzanie z perspektywy psychologicznej, nie ograniczając się tylko do aspektów ekonomicznych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 28.42 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2010
Rozmiar: 145 × 205 mm
ID: 9788301163563

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info