Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Psychologia tłumu audiobook
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gustave Le Bon to francuski uczony, nazywany ojcem psychologii społecznej, który głównym przedmiotem swych dociekań uczynił zachowania tłumu. Owocem wielu lat pracy poświęconej analizie tego zagadnienia, jest niniejsza publikacja. Le Bon w błyskotliwy sposób opisuje tu aktywność ludzkich jednostek, które zatracają swoją indywidualność w momencie, kiedy stają się częścią zbiorowości opanowanej jakimś wspólnym celem. Tłum cechuje własna dynamika myślenia i działania. Z tego powodu nie można go traktować jedynie jako zbioru osobników, lecz należy brać pod uwagę, że stanowi on jakościowo odmienny twór. Jego cechy i zachowanie nie są prostą wypadkową cech i dążeń tworzących go ludzi. Le Bon jest zdania, że jednostka ? nawet, gdy mowa o reprezentancie kultury wysokiej ? w pewnych okolicznościach w tłumie traci zdolność do krytycznego rozumowania i zachowuje się afektywnie, czasem w sposób prymitywny i barbarzyński.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Gustave Le Bon to francuski uczony, nazywany ojcem psychologii społecznej, który głównym przedmiotem swych dociekań uczynił zachowania tłumu. Owocem wielu lat pracy poświęconej analizie tego zagadnienia, jest niniejsza publikacja. Le Bon w błyskotliwy sposób opisuje tu aktywność ludzkich jednostek, które zatracają swoją indywidualność w momencie, kiedy stają się częścią zbiorowości opanowanej jakimś wspólnym celem. Tłum cechuje własna dynamika myślenia i działania. Z tego powodu nie można go traktować jedynie jako zbioru osobników, lecz należy brać pod uwagę, że stanowi on jakościowo odmienny twór. Jego cechy i zachowanie nie są prostą wypadkową cech i dążeń tworzących go ludzi. Le Bon jest zdania, że jednostka ? nawet, gdy mowa o reprezentancie kultury wysokiej ? w pewnych okolicznościach w tłumie traci zdolność do krytycznego rozumowania i zachowuje się afektywnie, czasem w sposób prymitywny i barbarzyński.