InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W celu zaprezentowania i rozpowszechnienia wśród Czytelników, do których Książka jest adresowana do specjalistów z zakresu zarządzania, naukowców i praktyków biznesu. Autorka, analizując poszczególne problemy nie ograniczyła się jedynie do publikacji zawartych w naukowych bazach danych, a korzystała także z raportów, opracowań, prac dyplomowych i doktorskich. Stojąc na stanowisku, że tak praktyczna nauka, jaką jest zarzadzanie nie może ignorować doświadczeń i refleksji tych, do których jest kierowana, sięgnęła też do innych źródeł wiedzy np. biografii, wspomnień. W książce Elżbieta Kowalczyk koncentruje się na problemie badawczy,: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W celu zaprezentowania i rozpowszechnienia wśród Czytelników, do których Książka jest adresowana do specjalistów z zakresu zarządzania, naukowców i praktyków biznesu. Autorka, analizując poszczególne problemy nie ograniczyła się jedynie do publikacji zawartych w naukowych bazach danych, a korzystała także z raportów, opracowań, prac dyplomowych i doktorskich. Stojąc na stanowisku, że tak praktyczna nauka, jaką jest zarzadzanie nie może ignorować doświadczeń i refleksji tych, do których jest kierowana, sięgnęła też do innych źródeł wiedzy np. biografii, wspomnień. W książce Elżbieta Kowalczyk koncentruje się na problemie badawczy,: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?