Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przygody Tintina. Tom 4
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tintin, młody reporter brukselskiej gazety i detektyw amator, zwiedza świat wraz ze swoim pieskiem Milusiem. W trakcie podróży spotykają wiele intrygujących postaci i rozwiązują liczne zagadki. Te pełne emocji oraz humoru historie pozwolą czytelnikom przeżyć niezapomniane przygody. Oto czwarty tom kolekcji składającej się z sześciu zbiorczych wydań w twardych oprawach. Zawiera on albumy: "Skarb Szkarłatnego Rackhama" (1945 r.), "Siedem kryształowych kul" (1948 r.), "Świątynia Słońca" (1949 r.), "Tintin w krainie czarnego złota" (1951 r.). Ahoj, przygodo! W pierwszej historii z tomu Tintin wyprawia się wraz z kapitanem Baryłką na poszukiwanie wraku okrętu "Jednorożec" i pirackiego skarbu. W podróży towarzyszy im nowy znajomy: nieco ekscentryczny profesor Lakmus. Czy jego wynalazek, miniaturowa łódź podwodna, okaże się pomocny w badaniu morskich głębin? I czy poszukiwaczom uda się odnaleźć drogocenne klejnoty Szkarłatnego Rackhama? Kolejne dwa albumy, "Siedem kryształowych kul" i "Świątynia Słońca", tworzą jedną długą opowieść. Do Europy powraca ekspedycja archeologiczna, która odkryła w Peru grobowiec Inki Rascara Capaca. Wkrótce jej członkowie zaczynają po kolei zapadać w tajemniczą śpiączkę, a jedyną wskazówką są znalezione przy każdym z nich odłamki kryształu. Tintin rozpoczyna śledztwo, ale sprawy komplikują się jeszcze bardziej, gdy jeden z jego przyjaciół zostaje porwany. Aby go uratować i wyjaśnić zagadkę, reporter przemierzy wysokie i mroźne góry oraz parne lasy deszczowe. Może się jednak okazać, że w owianej legendą Świątyni Słońca zamiast odpowiedzi czeka na niego śmiertelne niebezpieczeństwo Album zamyka historia "Tintin w krainie czarnego złota". Kiedy wszędzie wokół niespodziewanie zaczynają wybuchać silniki rozmaitych pojazdów, Tintin domyśla się, że ktoś musi sabotować krajowe dostawy benzyny. Nasz bohater wyrusza tropem niebezpiecznego paliwa do bogatego w złoża ropy arabskiego państwa Khemed. Ku swojemu zdziwieniu w tym odległym i egzotycznym kraju spotka wielu starych znajomych - i nie wszystkie z tych spotkań będą przyjemne! Seria "Przygody Tintina" weszła już na stałe do kanonu klasyki światowego komiksu. Autorem cyklu jest belgijski artysta Georges Remi ukrywający się pod pseudonimem Herg. Komiksy zaczęły się ukazywać w 1929 roku i od początku cieszą się uznaniem czytelników, o czym świadczy fakt, że wydrukowano ponad dwieście milionów egzemplarzy w ponad dziewięćdziesięciu językach, a Steven Spielberg wyprodukował na ich podstawie film. Herg zaliczany jest do najpopularniejszych twórców XX wieku, a "Przygody Tintina" uznawane są za fundamentalne dzieło dla rozwoju komiksu, gdyż autor wprowadził technikę rysowniczą zwaną ligne claire, czyli "czystą linią", którą naśladowali później liczni twórcy komiksu, zwłaszcza franko-belgijskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tintin, młody reporter brukselskiej gazety i detektyw amator, zwiedza świat wraz ze swoim pieskiem Milusiem. W trakcie podróży spotykają wiele intrygujących postaci i rozwiązują liczne zagadki. Te pełne emocji oraz humoru historie pozwolą czytelnikom przeżyć niezapomniane przygody. Oto czwarty tom kolekcji składającej się z sześciu zbiorczych wydań w twardych oprawach. Zawiera on albumy: "Skarb Szkarłatnego Rackhama" (1945 r.), "Siedem kryształowych kul" (1948 r.), "Świątynia Słońca" (1949 r.), "Tintin w krainie czarnego złota" (1951 r.). Ahoj, przygodo! W pierwszej historii z tomu Tintin wyprawia się wraz z kapitanem Baryłką na poszukiwanie wraku okrętu "Jednorożec" i pirackiego skarbu. W podróży towarzyszy im nowy znajomy: nieco ekscentryczny profesor Lakmus. Czy jego wynalazek, miniaturowa łódź podwodna, okaże się pomocny w badaniu morskich głębin? I czy poszukiwaczom uda się odnaleźć drogocenne klejnoty Szkarłatnego Rackhama? Kolejne dwa albumy, "Siedem kryształowych kul" i "Świątynia Słońca", tworzą jedną długą opowieść. Do Europy powraca ekspedycja archeologiczna, która odkryła w Peru grobowiec Inki Rascara Capaca. Wkrótce jej członkowie zaczynają po kolei zapadać w tajemniczą śpiączkę, a jedyną wskazówką są znalezione przy każdym z nich odłamki kryształu. Tintin rozpoczyna śledztwo, ale sprawy komplikują się jeszcze bardziej, gdy jeden z jego przyjaciół zostaje porwany. Aby go uratować i wyjaśnić zagadkę, reporter przemierzy wysokie i mroźne góry oraz parne lasy deszczowe. Może się jednak okazać, że w owianej legendą Świątyni Słońca zamiast odpowiedzi czeka na niego śmiertelne niebezpieczeństwo Album zamyka historia "Tintin w krainie czarnego złota". Kiedy wszędzie wokół niespodziewanie zaczynają wybuchać silniki rozmaitych pojazdów, Tintin domyśla się, że ktoś musi sabotować krajowe dostawy benzyny. Nasz bohater wyrusza tropem niebezpiecznego paliwa do bogatego w złoża ropy arabskiego państwa Khemed. Ku swojemu zdziwieniu w tym odległym i egzotycznym kraju spotka wielu starych znajomych - i nie wszystkie z tych spotkań będą przyjemne! Seria "Przygody Tintina" weszła już na stałe do kanonu klasyki światowego komiksu. Autorem cyklu jest belgijski artysta Georges Remi ukrywający się pod pseudonimem Herg. Komiksy zaczęły się ukazywać w 1929 roku i od początku cieszą się uznaniem czytelników, o czym świadczy fakt, że wydrukowano ponad dwieście milionów egzemplarzy w ponad dziewięćdziesięciu językach, a Steven Spielberg wyprodukował na ich podstawie film. Herg zaliczany jest do najpopularniejszych twórców XX wieku, a "Przygody Tintina" uznawane są za fundamentalne dzieło dla rozwoju komiksu, gdyż autor wprowadził technikę rysowniczą zwaną ligne claire, czyli "czystą linią", którą naśladowali później liczni twórcy komiksu, zwłaszcza franko-belgijskiego.