Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorczość
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
This book offers an in-depth examination of the latest global research trends within the field of entrepreneurship, particularly shedding light on the less explored topic of entrepreneurial intentions and opportunities in Poland. The authors present entrepreneurship as a scientific discipline, outlining its unique characteristics and primary areas of focus. To gain a comprehensive understanding of contemporary entrepreneurial phenomena, especially those related to intentions and opportunities, an interdisciplinary approach is employed, integrating insights from economics, sociology, and psychology. The work not only discusses these issues from a theoretical standpoint but also includes empirical research findings, utilizing both qualitative and quantitative methods. This dual approach highlights the vast methodological potential within entrepreneurship research.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
51.96 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
This book offers an in-depth examination of the latest global research trends within the field of entrepreneurship, particularly shedding light on the less explored topic of entrepreneurial intentions and opportunities in Poland. The authors present entrepreneurship as a scientific discipline, outlining its unique characteristics and primary areas of focus. To gain a comprehensive understanding of contemporary entrepreneurial phenomena, especially those related to intentions and opportunities, an interdisciplinary approach is employed, integrating insights from economics, sociology, and psychology. The work not only discusses these issues from a theoretical standpoint but also includes empirical research findings, utilizing both qualitative and quantitative methods. This dual approach highlights the vast methodological potential within entrepreneurship research.