Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przechwytywanie tekstów. Powidoki czytania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Przechwytywanie tekstów. Powidoki czytania" skupia się na zjawisku różnorodności oraz możliwościach i unikalności czytania rozmaitych tekstów kulturowych. Obejmuje przemiany w odbiorze literatury i różnych form narracji. Na podstawie postrzegania kultury jako pamięci symbolicznej, a humanistyki jako autorefleksji tej kultury, książka poszerza definicję tekstu kulturowego w kontekście pedagogiki. Analizy dotyczą takich form jak liberatura, art-booki, poezja konkretna, fotografia, powieści graficzne i film. Porusza także zagadnienia heterotopii, tekstowych pasaży, palimpsestów, hipertekstualności, światów możliwych oraz miejsc wyobrażonych, uznając prozę za gatunek poznawczy przydatny w edukacji.
Metodologia oparta na strategii czytania tekstów kulturowych uwypukla dynamikę rozwoju pedagogiki, pozyskując inspiracje z humanistyki. Istotą tego podejścia jest przekonanie o ukrytej wartości edukacyjnej kultury, której należy świadomie wykorzystywać poprzez przechwytywanie tekstów i analizę powidoków czytania. Te ostatnie, zapożyczone z teorii estetyki, stanowią klucz do rozwijania wiedzy pedagogicznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Przechwytywanie tekstów. Powidoki czytania" skupia się na zjawisku różnorodności oraz możliwościach i unikalności czytania rozmaitych tekstów kulturowych. Obejmuje przemiany w odbiorze literatury i różnych form narracji. Na podstawie postrzegania kultury jako pamięci symbolicznej, a humanistyki jako autorefleksji tej kultury, książka poszerza definicję tekstu kulturowego w kontekście pedagogiki. Analizy dotyczą takich form jak liberatura, art-booki, poezja konkretna, fotografia, powieści graficzne i film. Porusza także zagadnienia heterotopii, tekstowych pasaży, palimpsestów, hipertekstualności, światów możliwych oraz miejsc wyobrażonych, uznając prozę za gatunek poznawczy przydatny w edukacji.
Metodologia oparta na strategii czytania tekstów kulturowych uwypukla dynamikę rozwoju pedagogiki, pozyskując inspiracje z humanistyki. Istotą tego podejścia jest przekonanie o ukrytej wartości edukacyjnej kultury, której należy świadomie wykorzystywać poprzez przechwytywanie tekstów i analizę powidoków czytania. Te ostatnie, zapożyczone z teorii estetyki, stanowią klucz do rozwijania wiedzy pedagogicznej.
