Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszych czasach, by skutecznie tworzyć gry, nie wystarczy jedynie mieć solidną wiedzę teoretyczną i kreatywne pomysły. Kluczowe są również umiejętności praktyczne związane z obsługą nowoczesnych narzędzi do projektowania. Tworzenie gry to złożony projekt, który angażuje specjalistów z różnych dziedzin, dlatego projektanci interaktywnych doświadczeń muszą podejmować ważne decyzje już na wczesnych etapach produkcji. Znaczącą rolę odgrywa zdolność do prototypowania oraz efektywne przekazywanie swoich wizji pozostałym członkom zespołu. Wszystko to sprawia, że prowadzenie projektu gry jest nie tylko trudne, ale i pełne wyzwań.
Ta książka jest skierowana do ludzi pragnących zgłębić tajniki projektowania i programowania gier. Zawiera zastosowania teorii projektowych oraz praktyki, które wspomagają rozwój i doskonalenie koncepcji projektu. Znajdziesz tutaj także wiele porad dotyczących samego programowania gier. Kluczowym aspektem tej lektury jest przedstawienie procesu tworzenia prototypów różnorakich gier. Każdy przykład pokazuje metodę szybkiego przejścia od pomysłu do działającego prototypu cyfrowego. Książka ta kładzie nacisk na wykorzystanie silnika Unity oraz języka C#, co ułatwia naukę umiejętności cenionych przez profesjonalnych projektantów gier.
W treści książki znajdziesz takie zagadnienia jak: czterowarstwowa struktura programowa oraz iteracyjny proces projektowania, programowanie w C#, zasady testowania i rozwiązywania problemów projektowych, zaawansowana praca w Unity, a także przykłady prototypów i materiały edukacyjne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszych czasach, by skutecznie tworzyć gry, nie wystarczy jedynie mieć solidną wiedzę teoretyczną i kreatywne pomysły. Kluczowe są również umiejętności praktyczne związane z obsługą nowoczesnych narzędzi do projektowania. Tworzenie gry to złożony projekt, który angażuje specjalistów z różnych dziedzin, dlatego projektanci interaktywnych doświadczeń muszą podejmować ważne decyzje już na wczesnych etapach produkcji. Znaczącą rolę odgrywa zdolność do prototypowania oraz efektywne przekazywanie swoich wizji pozostałym członkom zespołu. Wszystko to sprawia, że prowadzenie projektu gry jest nie tylko trudne, ale i pełne wyzwań.
Ta książka jest skierowana do ludzi pragnących zgłębić tajniki projektowania i programowania gier. Zawiera zastosowania teorii projektowych oraz praktyki, które wspomagają rozwój i doskonalenie koncepcji projektu. Znajdziesz tutaj także wiele porad dotyczących samego programowania gier. Kluczowym aspektem tej lektury jest przedstawienie procesu tworzenia prototypów różnorakich gier. Każdy przykład pokazuje metodę szybkiego przejścia od pomysłu do działającego prototypu cyfrowego. Książka ta kładzie nacisk na wykorzystanie silnika Unity oraz języka C#, co ułatwia naukę umiejętności cenionych przez profesjonalnych projektantów gier.
W treści książki znajdziesz takie zagadnienia jak: czterowarstwowa struktura programowa oraz iteracyjny proces projektowania, programowanie w C#, zasady testowania i rozwiązywania problemów projektowych, zaawansowana praca w Unity, a także przykłady prototypów i materiały edukacyjne.
