InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie doświadczeń oraz refleksji zarówno osób, które zajmują się nauczaniem na uniwersytetach, jak i praktyków, którzy oczekują konkretnych rozwiązań. Obecnie na uniwersytetach widać, że wiele kierunków historycznych i archiwistycznych, jak też kierunków pokrewnych, modernizuje swe programy. Tendencja ta zmierza w kierunku wyposażenia absolwentów w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu m.in. wykorzystywania źródeł historycznych. Jak powinna wyglądać archiwizacja dokumentacji w postaci cyfrowej w instytucjach stosujących równolegle kilka systemów informatycznych lub zmieniających co kilka lat system? Jaka role powinno odgrywać archiwum zakładowe w tego typu instytucjach w odniesieniu do dokumentacji gromadzonej w postaci cyfrowej? Wiadomo wszak, ze w wielu dziedzinach czeka absolwentów podczas życia zawodowego nawet kilkukrotna zmiana profesji. To zaś będzie wymagał specyficznych kwalifikacji.
Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, którzy zajmują się nauczaniem ustawicznym. Kierujemy ją przede wszystkim do naukowców, nauczycieli, archiwistów, historyków oraz studentów. Znajdziemy w niej 14 artykułów, które dotykają kwestii m.in. studiów podyplomowych w dobie zmieniających się potrzeb na rynku pracy.
Publikacja ta jest prezentacją teorii i praktyki kształcenia ustawicznego po studiach historycznych, archiwistycznych i pokrewnych. Autorzy przedstawili różne rozwiązania i możliwości kształcenia ustawicznego. Oddając niniejszą książkę w ręce czytelników, mamy nadzieję, że przyczyni się ona do wzrostu zainteresowania tą problematyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie doświadczeń oraz refleksji zarówno osób, które zajmują się nauczaniem na uniwersytetach, jak i praktyków, którzy oczekują konkretnych rozwiązań. Obecnie na uniwersytetach widać, że wiele kierunków historycznych i archiwistycznych, jak też kierunków pokrewnych, modernizuje swe programy. Tendencja ta zmierza w kierunku wyposażenia absolwentów w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu m.in. wykorzystywania źródeł historycznych. Jak powinna wyglądać archiwizacja dokumentacji w postaci cyfrowej w instytucjach stosujących równolegle kilka systemów informatycznych lub zmieniających co kilka lat system? Jaka role powinno odgrywać archiwum zakładowe w tego typu instytucjach w odniesieniu do dokumentacji gromadzonej w postaci cyfrowej? Wiadomo wszak, ze w wielu dziedzinach czeka absolwentów podczas życia zawodowego nawet kilkukrotna zmiana profesji. To zaś będzie wymagał specyficznych kwalifikacji.
Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, którzy zajmują się nauczaniem ustawicznym. Kierujemy ją przede wszystkim do naukowców, nauczycieli, archiwistów, historyków oraz studentów. Znajdziemy w niej 14 artykułów, które dotykają kwestii m.in. studiów podyplomowych w dobie zmieniających się potrzeb na rynku pracy.
Publikacja ta jest prezentacją teorii i praktyki kształcenia ustawicznego po studiach historycznych, archiwistycznych i pokrewnych. Autorzy przedstawili różne rozwiązania i możliwości kształcenia ustawicznego. Oddając niniejszą książkę w ręce czytelników, mamy nadzieję, że przyczyni się ona do wzrostu zainteresowania tą problematyką.