Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Press Start! Koniec gry
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Miasto Zwierząt ma kłopoty! King Wiking stworzył przerażającą armię robotów, aby siać ponurość w całym kraju. Co więcej, ukradł najszczęśliwsze i najzabawniejsze zwierzę na świecie, Śpiewającego Psa. Jest tylko jedna osoba, która może uratować sytuację - Superkrólik! Superkrólik to najsilniejsze, najodważniejsze i najszybsze stworzenie na świecie i gwiazda gry wideo! Pierwszy tom serii o Superkróliku jest początkiem niesamowitej, szalonej przygody, w którą młodzi czytelnicy z pewnością dadzą się wciągnąć. Założenie twórców było proste - jeśli tematyka, akcja i bohater książki zyskają sympatię dziecka, jest bardzo prawdopodobne, że odnajdzie ono w lekturze wielką przyjemność i będzie sięgać po kolejne tytuły. Dlaczego warto podarować tę książkę dziecku: wciągająca historia w świecie gier komputerowych; wartka akcja, która nie pozwala się nudzić; wiele tomów, dzięki czemu nie skończy się na jednej książce; mało tekstu, dużo zabawy!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Miasto Zwierząt ma kłopoty! King Wiking stworzył przerażającą armię robotów, aby siać ponurość w całym kraju. Co więcej, ukradł najszczęśliwsze i najzabawniejsze zwierzę na świecie, Śpiewającego Psa. Jest tylko jedna osoba, która może uratować sytuację - Superkrólik! Superkrólik to najsilniejsze, najodważniejsze i najszybsze stworzenie na świecie i gwiazda gry wideo! Pierwszy tom serii o Superkróliku jest początkiem niesamowitej, szalonej przygody, w którą młodzi czytelnicy z pewnością dadzą się wciągnąć. Założenie twórców było proste - jeśli tematyka, akcja i bohater książki zyskają sympatię dziecka, jest bardzo prawdopodobne, że odnajdzie ono w lekturze wielką przyjemność i będzie sięgać po kolejne tytuły. Dlaczego warto podarować tę książkę dziecku: wciągająca historia w świecie gier komputerowych; wartka akcja, która nie pozwala się nudzić; wiele tomów, dzięki czemu nie skończy się na jednej książce; mało tekstu, dużo zabawy!