InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji), do wykorzystania podczas zajęć w pracowniach.
Nieoceniona pomoc w sprawdzaniu umiejętności związanych z przestrzeganiem procedur dotyczących obsługi gości w recepcji, sporządzaniem dokumentacji, przyjmowaniem płatności w różnych formach, oferowaniem usług dodatkowych i udzielaniem informacji turystycznej. Dzięki niej można utrwalić wiadomości na temat zasad dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rezerwacji usług dla gości indywidulanych i grup, a także kompletowania wyposażenia recepcji.
Po każdym dziale zamieszczono karty pracy zawierające testy pisemne i zadania praktyczne do samodzielnego wykonania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji), do wykorzystania podczas zajęć w pracowniach.
Nieoceniona pomoc w sprawdzaniu umiejętności związanych z przestrzeganiem procedur dotyczących obsługi gości w recepcji, sporządzaniem dokumentacji, przyjmowaniem płatności w różnych formach, oferowaniem usług dodatkowych i udzielaniem informacji turystycznej. Dzięki niej można utrwalić wiadomości na temat zasad dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rezerwacji usług dla gości indywidulanych i grup, a także kompletowania wyposażenia recepcji.
Po każdym dziale zamieszczono karty pracy zawierające testy pisemne i zadania praktyczne do samodzielnego wykonania.