Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poznajemy uczucia. Podręcznik pracy z lękiem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Poznajemy uczucia" bazuje na terapii poznawczo-behawioralnej, oferując skuteczne i systematyczne podejście do pomocy osobom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w lepszym zrozumieniu emocji. Skierowana jest do osób pracujących z dziećmi z zespołem Aspergera, które zmagają się z intensywnym lękiem. Stanowi ona rozszerzenie publikacji "Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera." Autorki w jasny i uporządkowany sposób dzielą się doświadczeniem zdobytym podczas sesji w różnych placówkach, omawiając istotne zagadnienia, które powinny być uwzględniane przez prowadzących zajęcia. W książce znajdują się również porady dotyczące wyboru i szkolenia trenerów, oceny poziomu grupy oraz współpracy z rodzicami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Poznajemy uczucia" bazuje na terapii poznawczo-behawioralnej, oferując skuteczne i systematyczne podejście do pomocy osobom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w lepszym zrozumieniu emocji. Skierowana jest do osób pracujących z dziećmi z zespołem Aspergera, które zmagają się z intensywnym lękiem. Stanowi ona rozszerzenie publikacji "Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera." Autorki w jasny i uporządkowany sposób dzielą się doświadczeniem zdobytym podczas sesji w różnych placówkach, omawiając istotne zagadnienia, które powinny być uwzględniane przez prowadzących zajęcia. W książce znajdują się również porady dotyczące wyboru i szkolenia trenerów, oceny poziomu grupy oraz współpracy z rodzicami.
