Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Postprawda Spojrzenie krytyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom studiów zgłębiający temat postprawdy przedstawia analizy w różnych kontekstach tego zjawiska. Większość zawartych opracowań wyraża sceptycyzm dotyczący zasadności użycia terminu "postprawda" oraz jego znaczenia w ramach fenomenów społecznych. Głównym powodem publikacji jest rosnący brak prawdy w publicznym dyskursie, który tonie w gąszczu zmediatyzowanego hałasu. Współczesny odbiorca jest bezbronną ofiarą niespotykanej dotąd skali bombardowania informacjami. Procesy mediatyzacji i medializacji skutkują tym, że rzeczywistość i jej medialne konstrukty, czyli tzw. "hiperrzeczywistość", przenikają się wzajemnie. Obrazy powstające w naszej świadomości często tracą kontakt z rzeczywistością i prawdą, co prowadzi do licznych nadużyć i stwarza niebezpieczeństwo oddalania się uczestników dyskursu publicznego od prawdy oraz jej etycznych i moralnych norm. Problematyka ta jest przedmiotem naszych wspólnych zmartwień i troski o to, jak przywrócić wartość prawdy w międzyludzkiej komunikacji. Redakcją naukową publikacji zajęli się Tomasz W. Grabowski, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski oraz Aleksandra Pohl.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom studiów zgłębiający temat postprawdy przedstawia analizy w różnych kontekstach tego zjawiska. Większość zawartych opracowań wyraża sceptycyzm dotyczący zasadności użycia terminu "postprawda" oraz jego znaczenia w ramach fenomenów społecznych. Głównym powodem publikacji jest rosnący brak prawdy w publicznym dyskursie, który tonie w gąszczu zmediatyzowanego hałasu. Współczesny odbiorca jest bezbronną ofiarą niespotykanej dotąd skali bombardowania informacjami. Procesy mediatyzacji i medializacji skutkują tym, że rzeczywistość i jej medialne konstrukty, czyli tzw. "hiperrzeczywistość", przenikają się wzajemnie. Obrazy powstające w naszej świadomości często tracą kontakt z rzeczywistością i prawdą, co prowadzi do licznych nadużyć i stwarza niebezpieczeństwo oddalania się uczestników dyskursu publicznego od prawdy oraz jej etycznych i moralnych norm. Problematyka ta jest przedmiotem naszych wspólnych zmartwień i troski o to, jak przywrócić wartość prawdy w międzyludzkiej komunikacji. Redakcją naukową publikacji zajęli się Tomasz W. Grabowski, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski oraz Aleksandra Pohl.
