InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.