Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy nauki o organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka dostarcza głębokiej wiedzy na temat przedsiębiorstwa jako istotnego elementu gospodarki. Opisuje szereg pojęć, klasyfikacji i aspektów teoretycznych, które stanowią fundament wiedzy o funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Autorzy szczegółowo omawiają teoretyczne podstawy działania organizacji, różnorodne formy przedsiębiorstw i ich interakcje z otoczeniem. Ponadto, szczególną uwagę poświęcono międzynarodowej perspektywie działalności przedsiębiorstw oraz roli zasobów w ich funkcjonowaniu.
Książka analizuje efektywne zarządzanie zarówno zasobami materialnymi, jak i niematerialnymi, oraz podkreśla znaczenie kapitału ludzkiego dla sukcesu organizacji. Ważnym elementem rozważań są również innowacje w przedsiębiorstwie, pomagające utrzymać konkurencyjność na rynku. Autorzy podejmują również problematykę współczesnych wyzwań w zarządzaniu oraz skutków kryzysów gospodarczych dla przedsiębiorstw. Ostatecznie, książka kładzie nacisk na strategię budowania wartości firmy i omawia aktualne trendy w jej rozwoju.
Podręcznik ten skierowany jest przede wszystkim do studentów kierunków takich jak ekonomia, zarządzanie, międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz inżynieria produkcji, oferując wartościowe źródło wiedzy akademickiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka dostarcza głębokiej wiedzy na temat przedsiębiorstwa jako istotnego elementu gospodarki. Opisuje szereg pojęć, klasyfikacji i aspektów teoretycznych, które stanowią fundament wiedzy o funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Autorzy szczegółowo omawiają teoretyczne podstawy działania organizacji, różnorodne formy przedsiębiorstw i ich interakcje z otoczeniem. Ponadto, szczególną uwagę poświęcono międzynarodowej perspektywie działalności przedsiębiorstw oraz roli zasobów w ich funkcjonowaniu.
Książka analizuje efektywne zarządzanie zarówno zasobami materialnymi, jak i niematerialnymi, oraz podkreśla znaczenie kapitału ludzkiego dla sukcesu organizacji. Ważnym elementem rozważań są również innowacje w przedsiębiorstwie, pomagające utrzymać konkurencyjność na rynku. Autorzy podejmują również problematykę współczesnych wyzwań w zarządzaniu oraz skutków kryzysów gospodarczych dla przedsiębiorstw. Ostatecznie, książka kładzie nacisk na strategię budowania wartości firmy i omawia aktualne trendy w jej rozwoju.
Podręcznik ten skierowany jest przede wszystkim do studentów kierunków takich jak ekonomia, zarządzanie, międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz inżynieria produkcji, oferując wartościowe źródło wiedzy akademickiej.
