InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie? Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy? Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów? Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania. Dlaczego tak się dzieje? Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i praktyczne zastosowania doskonalone przez wymierne osiągnięcia. Trzeba zatem znaleźć sposób na zmniejszenie tej luki i zmienić spojrzenie na sposób działania biur projektów. Książka PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów została napisana przez kilkudziesięciu specjalistów z całego świata, m.in. z firm takich, jak Thomson Reuters, Ericsson, Fujitsu, ING. W ten sposób powstało unikatowe źródło wiedzy na temat biur projektów, zawierające aż 27 historii sukcesów z największych światowych projektów i organizacji. W książce zawarto cenne wskazówki, techniki i narzędzia biznesowego Project Management Office, które będą pomocne zarówno dla poszukujących wiedzy studentów, jak i praktyków PMO. Czytelnik dowie się, jak radzić sobie z wyzwaniami PMO w różnego rodzaju instytucjach, a także jak sprawić, by zarządzane przez niego biuro projektów funkcjonowało z powodzeniem i osiągało jeszcze lepsze wyniki. Mark Price Perry – badacz, wykładowca, szkoleniowiec. Specjalizuje się w tematyce Project Management Office.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie? Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy? Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów? Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania. Dlaczego tak się dzieje? Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i praktyczne zastosowania doskonalone przez wymierne osiągnięcia. Trzeba zatem znaleźć sposób na zmniejszenie tej luki i zmienić spojrzenie na sposób działania biur projektów. Książka PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów została napisana przez kilkudziesięciu specjalistów z całego świata, m.in. z firm takich, jak Thomson Reuters, Ericsson, Fujitsu, ING. W ten sposób powstało unikatowe źródło wiedzy na temat biur projektów, zawierające aż 27 historii sukcesów z największych światowych projektów i organizacji. W książce zawarto cenne wskazówki, techniki i narzędzia biznesowego Project Management Office, które będą pomocne zarówno dla poszukujących wiedzy studentów, jak i praktyków PMO. Czytelnik dowie się, jak radzić sobie z wyzwaniami PMO w różnego rodzaju instytucjach, a także jak sprawić, by zarządzane przez niego biuro projektów funkcjonowało z powodzeniem i osiągało jeszcze lepsze wyniki. Mark Price Perry – badacz, wykładowca, szkoleniowiec. Specjalizuje się w tematyce Project Management Office.