Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Plan Bezosa. Sekret skuteczności najlepszego..
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa.
Nowa książka autora bestsellerów "Steve Jobs. Sztuka prezentacji" i "Mów jak TED".
W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie tak Bezos tworzy perfekcyjnie skuteczne strategie komunikacyjne, które pozwoliły zamienić garażową firmę w światową potęgę.
Co wspólnego ma dobra prezentacja i wpadająca w ucho piosenka?
Jak zbudować opowieść, której nie oprą się ani współpracownicy, ani klienci?
Jak dobrze używać metafor i porównań, żeby przekonać słuchaczy do swoich pomysłów?
W tej książce Carmine Gallo odsłania przed nami sekrety skutecznej komunikacji stosowane przez twórcę Amazona. Teraz opracowane przez Bezosa narzędzia efektywnego porozumiewania się i przekazywania idei staną się dostępne również dla ciebie.
"Gallo ujawnia strategie pisania i komunikacji, których powinien uczyć się każdy, kto ma jakąś historię do opowiedzenia".
Marc Randolph, współtwórca i pierwszy CEO Netflixa
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa.
Nowa książka autora bestsellerów "Steve Jobs. Sztuka prezentacji" i "Mów jak TED".
W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie tak Bezos tworzy perfekcyjnie skuteczne strategie komunikacyjne, które pozwoliły zamienić garażową firmę w światową potęgę.
Co wspólnego ma dobra prezentacja i wpadająca w ucho piosenka?
Jak zbudować opowieść, której nie oprą się ani współpracownicy, ani klienci?
Jak dobrze używać metafor i porównań, żeby przekonać słuchaczy do swoich pomysłów?
W tej książce Carmine Gallo odsłania przed nami sekrety skutecznej komunikacji stosowane przez twórcę Amazona. Teraz opracowane przez Bezosa narzędzia efektywnego porozumiewania się i przekazywania idei staną się dostępne również dla ciebie.
"Gallo ujawnia strategie pisania i komunikacji, których powinien uczyć się każdy, kto ma jakąś historię do opowiedzenia".
Marc Randolph, współtwórca i pierwszy CEO Netflixa