Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Plakat sportowy w Polsce
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Polski plakat sportowy" to bogato ilustrowany album autorstwa Doroty Folgi-Januszewskiej i Katarzyny Szymańskiej, projektu Lecha Majewskiego, który dokumentuje rozwój plakatu sportowego w Polsce od XVII wieku do czasów współczesnych. Książka prowadzi przez rozważania na temat roli sportu w kulturze i jego wpływu na obyczajowość, opisuje pierwsze w historii wizerunki sportowców, w tym norweskiego narciarza sprzed kilku tysięcy lat. Publikacja, podzielona na sześć rozdziałów, przeprowadza czytelnika przez początki graficzne promocji sportu, silną ideę olimpizmu, tworzenie się towarzystw społecznych, oddziaływanie polityki na postrzeganie - a co za tym idzie - przedstawianie dyscyplin sportowych i aktywności fizycznej po promocję widowisk cyrkowych i turystyki. Album na blisko trzystu stronach prezentuje kilkaset reprodukcji pochodzących ze zbiorów między innymi Muzeum Plakatu w Wilanowie, Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Biblioteki Polskiej w Paryżu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Polski plakat sportowy" to bogato ilustrowany album autorstwa Doroty Folgi-Januszewskiej i Katarzyny Szymańskiej, projektu Lecha Majewskiego, który dokumentuje rozwój plakatu sportowego w Polsce od XVII wieku do czasów współczesnych. Książka prowadzi przez rozważania na temat roli sportu w kulturze i jego wpływu na obyczajowość, opisuje pierwsze w historii wizerunki sportowców, w tym norweskiego narciarza sprzed kilku tysięcy lat. Publikacja, podzielona na sześć rozdziałów, przeprowadza czytelnika przez początki graficzne promocji sportu, silną ideę olimpizmu, tworzenie się towarzystw społecznych, oddziaływanie polityki na postrzeganie - a co za tym idzie - przedstawianie dyscyplin sportowych i aktywności fizycznej po promocję widowisk cyrkowych i turystyki. Album na blisko trzystu stronach prezentuje kilkaset reprodukcji pochodzących ze zbiorów między innymi Muzeum Plakatu w Wilanowie, Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Biblioteki Polskiej w Paryżu.