Książka - Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Każdego dnia na Helion.pl można znaleźć książkę ze specjalną zniżką 30%. Wśród dostępnych pozycji znajduje się książka Mirosława Skwarka „Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki”. Wydana przez Onepress książka, dostępna w miękkiej okładce, liczy 296 stron. Choć jeszcze nie można jej ocenić, to już teraz budzi zainteresowanie swoim intrygującym podejściem do sprzedaży w social media.

Internet otworzył przed biznesem nowe możliwości, stając się pomostem do klientów, których trudno byłoby spotkać w świecie rzeczywistym. Mimo to, nie zawsze wysiłki w mediach społecznościowych przynoszą oczekiwane rezultaty. Często pojawia się poczucie, że czas i pieniądze są marnowane. Ale czy na pewno? Może kluczem jest umiejętność skutecznej perswazji, tak jak w tradycyjnej sprzedaży twarzą w twarz.

Autor wskazuje, że social media to współczesny targ. To miejsce, gdzie liczy się zdolność przekonywania, gdzie sukces odnosi ten, kto potrafi wpływać na innych. Zamiast standardowych postów publikowanych według kalendarza, czasami warto zrewidować swoje podejście i traktować platformy społecznościowe jak prawdziwą arenę sprzedaży. Skwarka oferuje 101 perswazyjnych technik, które mogą pomóc w skuteczniejszym wykorzystaniu tych nowoczesnych „ryneczków” do osiągania biznesowych celów. Gotowi na sprzedażową rewolucję w świecie social media?

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Każdego dnia na Helion.pl można znaleźć książkę ze specjalną zniżką 30%. Wśród dostępnych pozycji znajduje się książka Mirosława Skwarka „Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki”. Wydana przez Onepress książka, dostępna w miękkiej okładce, liczy 296 stron. Choć jeszcze nie można jej ocenić, to już teraz budzi zainteresowanie swoim intrygującym podejściem do sprzedaży w social media.

Internet otworzył przed biznesem nowe możliwości, stając się pomostem do klientów, których trudno byłoby spotkać w świecie rzeczywistym. Mimo to, nie zawsze wysiłki w mediach społecznościowych przynoszą oczekiwane rezultaty. Często pojawia się poczucie, że czas i pieniądze są marnowane. Ale czy na pewno? Może kluczem jest umiejętność skutecznej perswazji, tak jak w tradycyjnej sprzedaży twarzą w twarz.

Autor wskazuje, że social media to współczesny targ. To miejsce, gdzie liczy się zdolność przekonywania, gdzie sukces odnosi ten, kto potrafi wpływać na innych. Zamiast standardowych postów publikowanych według kalendarza, czasami warto zrewidować swoje podejście i traktować platformy społecznościowe jak prawdziwą arenę sprzedaży. Skwarka oferuje 101 perswazyjnych technik, które mogą pomóc w skuteczniejszym wykorzystaniu tych nowoczesnych „ryneczków” do osiągania biznesowych celów. Gotowi na sprzedażową rewolucję w świecie social media?

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 296
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788328380912

Inne książki: Mirosław Skwarek

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info