Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdego dnia na Helion.pl można znaleźć książkę ze specjalną zniżką 30%. Wśród dostępnych pozycji znajduje się książka Mirosława Skwarka „Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki”. Wydana przez Onepress książka, dostępna w miękkiej okładce, liczy 296 stron. Choć jeszcze nie można jej ocenić, to już teraz budzi zainteresowanie swoim intrygującym podejściem do sprzedaży w social media.
Internet otworzył przed biznesem nowe możliwości, stając się pomostem do klientów, których trudno byłoby spotkać w świecie rzeczywistym. Mimo to, nie zawsze wysiłki w mediach społecznościowych przynoszą oczekiwane rezultaty. Często pojawia się poczucie, że czas i pieniądze są marnowane. Ale czy na pewno? Może kluczem jest umiejętność skutecznej perswazji, tak jak w tradycyjnej sprzedaży twarzą w twarz.
Autor wskazuje, że social media to współczesny targ. To miejsce, gdzie liczy się zdolność przekonywania, gdzie sukces odnosi ten, kto potrafi wpływać na innych. Zamiast standardowych postów publikowanych według kalendarza, czasami warto zrewidować swoje podejście i traktować platformy społecznościowe jak prawdziwą arenę sprzedaży. Skwarka oferuje 101 perswazyjnych technik, które mogą pomóc w skuteczniejszym wykorzystaniu tych nowoczesnych „ryneczków” do osiągania biznesowych celów. Gotowi na sprzedażową rewolucję w świecie social media?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdego dnia na Helion.pl można znaleźć książkę ze specjalną zniżką 30%. Wśród dostępnych pozycji znajduje się książka Mirosława Skwarka „Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki”. Wydana przez Onepress książka, dostępna w miękkiej okładce, liczy 296 stron. Choć jeszcze nie można jej ocenić, to już teraz budzi zainteresowanie swoim intrygującym podejściem do sprzedaży w social media.
Internet otworzył przed biznesem nowe możliwości, stając się pomostem do klientów, których trudno byłoby spotkać w świecie rzeczywistym. Mimo to, nie zawsze wysiłki w mediach społecznościowych przynoszą oczekiwane rezultaty. Często pojawia się poczucie, że czas i pieniądze są marnowane. Ale czy na pewno? Może kluczem jest umiejętność skutecznej perswazji, tak jak w tradycyjnej sprzedaży twarzą w twarz.
Autor wskazuje, że social media to współczesny targ. To miejsce, gdzie liczy się zdolność przekonywania, gdzie sukces odnosi ten, kto potrafi wpływać na innych. Zamiast standardowych postów publikowanych według kalendarza, czasami warto zrewidować swoje podejście i traktować platformy społecznościowe jak prawdziwą arenę sprzedaży. Skwarka oferuje 101 perswazyjnych technik, które mogą pomóc w skuteczniejszym wykorzystaniu tych nowoczesnych „ryneczków” do osiągania biznesowych celów. Gotowi na sprzedażową rewolucję w świecie social media?
