Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka Dana Schawbela została uznana za najlepszą pozycję 2009 roku w zakresie rozwoju kariery przez "New York Post" i stała się jednym z najpopularniejszych tytułów na Amazon.com w Japonii. W tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, Schawbel przedstawia nowe podejście do budowania osobistej marki, które może przekształcić Twoje życie.
Gary Vaynerchuk, założyciel Wine Library TV, podkreśla, że Schawbel uchwycił istotę transformacji rynku brandingowego. Współcześnie jesteśmy świadomi, że nie kupujemy produktów, ale logotypy, które je reprezentują. To samo odnosi się do naszego wizerunku zawodowego. Książka podkreśla, jak ważne jest zrozumienie, że my sami jesteśmy marką, która wymaga właściwego zarządzania.
W obliczu niepewności na rynku pracy, kluczowym kapitałem staje się nasz własny potencjał. Schawbel kładzie nacisk na wykorzystanie technologii i mediów społecznościowych - takich jak LinkedIn, Facebook czy Twitter - jako narzędzi do budowania marki osobistej. Dzięki nim każdy z nas może przedstawić się jako ekspert w swojej dziedzinie, tworząc unikalną i publiczną tożsamość.
Dan Schawbel, jako partner zarządzający Millennial Branding LLC i uznany specjalista w personal brandingu, dzieli się swoją wiedzą zdobytą w trakcie kariery zawodowej. Jego blog PersonalBrandingBlog.com został doceniony przez takie media, jak Reuters i Fox Business, zdobywając miejsce w czołowych rankingach marketingowych. Schawbel był również jednym z pierwszych blogerów posiadających własną aplikację na iPhone'a. Współpracuje z wieloma prestiżowymi mediami, publikując artykuły na temat budowy marki osobistej w takich miejscach jak "New York Times", "Wall Street Journal" czy "USA Today".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka Dana Schawbela została uznana za najlepszą pozycję 2009 roku w zakresie rozwoju kariery przez "New York Post" i stała się jednym z najpopularniejszych tytułów na Amazon.com w Japonii. W tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, Schawbel przedstawia nowe podejście do budowania osobistej marki, które może przekształcić Twoje życie.
Gary Vaynerchuk, założyciel Wine Library TV, podkreśla, że Schawbel uchwycił istotę transformacji rynku brandingowego. Współcześnie jesteśmy świadomi, że nie kupujemy produktów, ale logotypy, które je reprezentują. To samo odnosi się do naszego wizerunku zawodowego. Książka podkreśla, jak ważne jest zrozumienie, że my sami jesteśmy marką, która wymaga właściwego zarządzania.
W obliczu niepewności na rynku pracy, kluczowym kapitałem staje się nasz własny potencjał. Schawbel kładzie nacisk na wykorzystanie technologii i mediów społecznościowych - takich jak LinkedIn, Facebook czy Twitter - jako narzędzi do budowania marki osobistej. Dzięki nim każdy z nas może przedstawić się jako ekspert w swojej dziedzinie, tworząc unikalną i publiczną tożsamość.
Dan Schawbel, jako partner zarządzający Millennial Branding LLC i uznany specjalista w personal brandingu, dzieli się swoją wiedzą zdobytą w trakcie kariery zawodowej. Jego blog PersonalBrandingBlog.com został doceniony przez takie media, jak Reuters i Fox Business, zdobywając miejsce w czołowych rankingach marketingowych. Schawbel był również jednym z pierwszych blogerów posiadających własną aplikację na iPhone'a. Współpracuje z wieloma prestiżowymi mediami, publikując artykuły na temat budowy marki osobistej w takich miejscach jak "New York Times", "Wall Street Journal" czy "USA Today".
