Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika i zarządzanie edukacją i rozwojem w perspektywie troski o uniwersytet i kulturę humanistyczną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Impulsem do stworzenia tej książki była debata zorganizowana w ramach cyklu spotkań roboczych, które mają na celu ustanowienie tradycji dyskusji w gronie humanistów, szczególnie pedagogów, ale nie tylko, cechujących się podobną wrażliwością. W dniach od 27 do 29 listopada 2009 roku w Międzyzdrojach odbyło się pierwsze wydarzenie o nazwie KOLOKWIUM: PRZEBUDZENIA HUMANISTYCZNE, które skoncentrowało się na takich tematach jak: symboleczne wyzwania dla pedagogiki obejmujące autorytet, integralność, wykluczenie i tożsamość.
Ta książka skutecznie łączy chęć relacjonowania zaawansowanych podejść poznawczych z rozwijaniem narracji polemicznej i krytycznej, wychodząc naprzeciw potrzebom dojrzałej dydaktyki uniwersyteckiej. Wyróżnia się spośród innych publikacji poprzez swoje otwarte podejście, zachęcające do podjęcia poważnych dyskusji nad różnorodnymi problemami akademickiej humanistyki, traktując ją zarówno jako teorię, jak i praktykę budowania środowisk oraz kształtowania różnorodnych typów wspólnot. Argumentacja dotycząca fundamentalnych kwestii kondycji akademickiej humanistyki powinna być prowadzona w sposób publiczny i otwarty, unikając ukrytych krytyk i plotek środowiskowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Impulsem do stworzenia tej książki była debata zorganizowana w ramach cyklu spotkań roboczych, które mają na celu ustanowienie tradycji dyskusji w gronie humanistów, szczególnie pedagogów, ale nie tylko, cechujących się podobną wrażliwością. W dniach od 27 do 29 listopada 2009 roku w Międzyzdrojach odbyło się pierwsze wydarzenie o nazwie KOLOKWIUM: PRZEBUDZENIA HUMANISTYCZNE, które skoncentrowało się na takich tematach jak: symboleczne wyzwania dla pedagogiki obejmujące autorytet, integralność, wykluczenie i tożsamość.
Ta książka skutecznie łączy chęć relacjonowania zaawansowanych podejść poznawczych z rozwijaniem narracji polemicznej i krytycznej, wychodząc naprzeciw potrzebom dojrzałej dydaktyki uniwersyteckiej. Wyróżnia się spośród innych publikacji poprzez swoje otwarte podejście, zachęcające do podjęcia poważnych dyskusji nad różnorodnymi problemami akademickiej humanistyki, traktując ją zarówno jako teorię, jak i praktykę budowania środowisk oraz kształtowania różnorodnych typów wspólnot. Argumentacja dotycząca fundamentalnych kwestii kondycji akademickiej humanistyki powinna być prowadzona w sposób publiczny i otwarty, unikając ukrytych krytyk i plotek środowiskowych.
